וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי אמר שחייבים להיתקע עם תכנית הקבלן? שיפוץ דירה בבאר יעקב

בשיתוף ARCDB

16.7.2018 / 8:45

הדיירים הצעירים ביקשו לשנות את השטנץ הקבוע שהקבלן הציע. מטבח אי, שילוב של חומרים חמימים וצבעים מפתיעים הפכו את הדירה לייחודית ואישית בבניין החדש שהוקם. צפו איך עושים את זה

דירה בבאר יעקב. פוטו אלכס,
מבט מפינת האוכל אל הסלון/פוטו אלכס

דיירים: זוג + 2 ילדים
מיקום: באר יעקב
שטח: 120 מ"ר
עיצוב פנים: דולי רייזמן

דירת קבלן בבאר יעקב בה חוויית הבישול והאירוח היא חלק בלתי נפרד מסגנון החיים, עברה שינוי משמעותי בתכנון על מנת להתאים את המרחב לרצונות המשפחה.

דולי רייזמן, בעל משרד לתכנון ועיצוב פנים בגישה הסינרגית ליוותה זוג צעיר, הורים לשני בנים, שביקשו להגדיל את המטבח המהווה הלב הפועם של הבית. "לדיירים היה חשוב אי גדול במטבח וכדי לאפשר זאת בוצע שינוי בדירה כולה. בוטלו שירותים וחדר רחצה ביחידת דיור פנימית, שכללה חדר, שירותים ומקלחת לטובת הגדלת המטבח. בדרך זו, פתחנו את האזור למטבח מרווח המתמזג עם הסלון".

המטבח הנבחר בסגנון פרובאנס מעודן, עשוי מדלתות עץ מחורץ בגוון המשולב עם משטח דקטון בצבע לבן נקי. אורכו של האי כ-2.5 מטרים, כך שכל בני המשפחה יוכלו לשבת ולסעוד סביבו, ממש כפי שחשקה נפשם.

דירה בבאר יעקב. פוטו אלכס,
אי צחור וכיסאות בר כהים/פוטו אלכס

בנוסף לאי המפנק, היה חשוב לבעלי הבית להצטייד במסך טלוויזיה גדול במיוחד ועל מנת להדגיש את הנוכחות של המסך, בחרה המעצבת בחיפוי קיר מזכוכית שחורה הבנויה על גבי קיר משולב במזנון עץ שמרכך את הדרמטיות של הקיר ומכניס חמימות לחלל. הפרזול השחור של השולחנות מתקשר בשפה העיצובית שלו עם גופי התאורה השחורים התלויים מעל האי. הכורסאות המרופדות בבד כחול מודפס עם כריות צהובות מפיחות חיים ומעניקות נגיעה צבעונית.

אלמנטים של עץ חוזרים גם בשולחנות הקפה בסלון ובפינת האוכל העגולה, שבשל מגבלת המקום, נפתחת בעת הצורך לשולחן באורך 3 מ' וביום יום שומרת על מראה נקי ואוורירי.
הסלון מוקף בווילונות לבנים במראה רך שמתפקדים על תקן תפאורה הממזגת בין החוץ לפנים, כאשר ניתן להסיט אותם בקלות ולהיחשף ליציאה למרפסת ולנוף הנשקף מהסלון ומהמטבח. ובכך להכניס את החוץ פנימה.

עוד באותו נושא

מהייטקיסטית מצליחה למעצבת פנים מבוקשת

לכתבה המלאה
דירה בבאר יעקב. פוטו אלכס,
האי שמחובר לקיר משמש לכמה פונקציות הכרחיות/פוטו אלכס

השטח המקורי של המטבח הוסב לחדר משחקים לשני הבנים עם ספת שזלונג. גווני כחול וצהוב חוזרים הן בריפוד, בטקסטיל וגם במוטיבים שונים על הקירות. בחדרי הילדים השתמשה המעצבת בטפטים עדינים קלאסיים ובריהוט פרקטי בסגנון נקי שילווה אותם גם בהמשך הדרך. בסוויטת ההורים הוסיפה המעצבת טפט פסים באפור לבן, בסגנון מודרני שמתחבר לגב המיטה שתוכנן גבוה במיוחד למראה יוקרתי וניצלה היטב את המרחב באמצעות פתרונות אחסון אסתטיים, שידת אחסון לבנה, ארון קיר ושידת איפור מעץ שמכניסה חמימות.

לבית נבחר פרקט בגוון של עץ טבעי, שמאחד במראה בין החללים ושומר על רצף עיצובי. "האנרגיה בתוך הבית משפיעה על חיי הדיירים ומעצבת אותם" מסכמת מעצבת הפנים. "בבסיס הגישה העיצובית בה אני דוגלת קיימת סינרגיה בין העיצוב המערבי המודרני ובין חוכמת המזרח המסורתית כאשר האדם במרכז. מטרתי היא ליצור התאמה מדויקת של הבית לאנשים החיים בו. כאשר הבית שלנו תומך בנו...וכאשר יש הרמוניה, הנפש שלנו בריאה ומאוזנת".

לפרויקטים נוספים של מעצבת הפנים דולי רייזמן כנסו לכאן

דירה בבאר יעקב. פוטו אלכס,
קיר מסך בהזמנה מיוחדת בסלון/פוטו אלכס
דירה בבאר יעקב. פוטו אלכס,
גופי תאורה פיסוליים מעל האי/פוטו אלכס
דירה בבאר יעקב. פוטו אלכס,
מבט מהמטבח לסלון/פוטו אלכס
דירה בבאר יעקב. פוטו אלכס,
שילוב של צבעים מפתיעים בסלון/פוטו אלכס
דירה בבאר יעקב. פוטו אלכס,
יציאה למרפסת מרווחת/פוטו אלכס
דירה בבאר יעקב. פוטו אלכס,
חדר שינה הורים/פוטו אלכס
דירה בבאר יעקב. פוטו אלכס,
חדר רחצה/פוטו אלכס
דירה בבאר יעקב. פוטו אלכס,
חדר שינה של אחד הבנים/פוטו אלכס
דירה בבאר יעקב. פוטו אלכס,
טפט התורם לתחושה עוטפת בחדר השינה/פוטו אלכס
דירה בבאר יעקב. פוטו אלכס,
חדר שינה ילד שני/פוטו אלכס
דירה בבאר יעקב. פוטו אלכס,
חדר משחקים ומשפחה/פוטו אלכס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully