וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התרסיס של סבתא ירחיק את כל החרקים המזיקים מהבית וכבר יש לכם את המרכיב שלו

4.7.2024 / 0:03

נמאס לכם מהחרקים המזיקים שמציפים את הבית והגינה? סבתא נחושה אחת שיתפה ברשת את התרסיס שהיא רקחה באמצעות חומרים שיש לכל אחד מאיתנו במזווה. כמעט 30 מיליון איש התלהבו מהרעיון

התבלין שירחיק מהבית שלכם זבובים, חרקים ומכרסמים/@brunchwithbabs

למרות שאנחנו נהנים לפתוח את החלונות בחודשי הקיץ, זה מגיע עם צרה אחת - חרקים. בין אם אלו זבובים, יתושים או אפילו צרעות, הניסיון להכניס קצת אוויר צח הביתה יכול להפוך לסיוט של ממש ככל שמזג האוויר מתחמם.

אבל אל דאגה, מומחית ניקיון מבוגרת (שהיא גם כוכבת רשת עם 4.1 מיליון עוקבים בטיקטוק) באה לעזרת העולם עם דרך פשוטה לשמור על החרקים מחוץ לבית ולגינה. כל מה שאתם צריכים זה להכין ספריי מחומרים שכבר יש לכם במזווה. בסירטון בטיקטוק שנצפה כבר לא פחות מ-28 מיליון פעם, באבס בת ה-75 (שהיא גם אמא ל-4 ילדים וסבתא לשמונה נכדים) הסבירה שהסוד הוא... קינמון שלדבריה זהו חומר נהדר כדי לטהר מזיקים, ואפשר להשתמש בו במגוון דרכים כדי להרחיק חרקים לא רצויים מהבית שלכם.

במגזין parade הסבירו שאכן קינמון פועל כחומר דוחה חרקים טבעי בצורה די ברורה. בדיוק כמו שקשה לאדם לבלוע כף קינמון (כולנו זוכרים את האתגר המטופש הזה), ישנם חרקים שכשהם נושמים קינמון זה יכול לגרום להם לחנק ולמוות. גם אם ההשפעות אינן קטלניות על חרקים אחרים, הריח החזק של הקינמון יכול להספיק כדי לגרום להם ללכת לכיוון אחר.

אחת הסיבות לכך שקינמון כל כך יעיל נגד חרקים היא בגלל שהוא מכיל תרכובת ארומטית הידועה בשם אאוגנול שנמצאת גם ברוב החומרים דוחי החרקים. אאוגנול הוא חזק מאוד ויעיל מאוד בהריגת חרקים באמצעות התמקדות במערכת העצבים שלהם.

ככה תכינו את תרסיס הקינמון מרחיק החרקים

@brunchwithbabs What is the one thing in your spice cabinet that can keep you bug and rodent free this summer?  Yes!  Cinnamon.  Cinnamon naturally contains eugenol, an aromatic compound commonly found in traditional insect repellants.  Here are three great uses for cinnamon this summer.   ?Cinnamon Spray To keep the mosquitoes away, make my magic bug spray.   INGREDIENTS: 2 teaspoons of cinnamon 4 cups of warm water a couple of drops of rubbing alcohol a couple of drops of dish soap INSTRUCTIONS: Mix cinnamon into the water and set it out for at least a few hours to steep —  as if you were making tea. Strain out the liquid to ensure it doesn't clog up your spray bottle Pour cinnamon "tea" into a spray bottle then add the rubbing alcohol and dish soap.  Shake to combine and spray.   ?Fruit Fly Deterrent For a fruit fly free fruit bowl, just place a couple cinnamon sticks in your fruit bowl and you will be fruit fly free all summer long.   ?Trash Can Protector Keep pests, maggots AND raccoons out of your trash cans with cinnamon.   Just sprinkle a light layer at the bottom of the trash can and don't forget the lid.  Those critters hate the smell and the powdery texture of cinnamon #bugs #summertips #mosquito ♬ original sound - Babs

על פי באבס, לא רק שאתם יכולים לפזר אבקת קינמון בפחים כדי להרחיק מהם "רימות, זבובים וחיות קטנות", אלא שאתם יכולים גם לשים כמה מקלות קינמון בקערת הפירות שלכם כדי להיפטר מזבובי הפירות. אבל הטריק האולטימטיבי שלה הוא "ספריי קינמון" הביתי, שכולל רק מספר קטן של מרכיבים ויכול לשמש אתכם בכל הבית כדי להבטיח סביבה נקייה מחרקים.

עוד שיטות להרחקת חרקים
העונה הזאת הגיעה: כך תיפטרו מהזבובים והחרקים שנמשכים אל העציצים בבית

7 שיטות טבעיות להיפטר מיתושים בבית - והאם המלכודות באמת עובדות?

היא שיתפה: "תשתמשו בספריי הקינמון שלי כדי להרחיק את היתושים. כדי להכין את הספריי פשוט ערבבו שני כפיות קינמון לתוך ארבע כוסות מים חמים. תנו לזה לשבת כמה שעות כאילו שאתם מכינים תה. דרך מסננת שיפכו את תערובת הקינמון ישירות לבקבוק הריסוס שלכם. ערבבו פנימה חצי כפית אלכוהול לחיטוי וחצי כפית סבון נוזלי לניקוי כלים - ערבבו ורססו!".

החלק הטוב ביותר הוא שהתרסיס הזה בטוח לשימוש אפילו על העור שלנו, הוא מריח נהדר והוא יכול לעבוד כמעט על כל משטח ברחבי הבית. (מכיוון שקינמון יכול להכתים, מומלץ לבדוק את התרסיס על אזור קטן ולא בולט של בגדים בהירים או משטחי מטבח בהירים לפני הריסוס).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ומה עם נמלים? הכינו את ספריי התפוזים

@brunchwithbabs

? DIY All Natural Ant Deterrent Spring is one of those times of year where we find our little ant friends making their way into our homes. Here is a natural way to deter ants from coming inside and bonus you can use the spray all over your house as it is a natural all -purpose cleaner. ?Fill a mason jar with orange peels ?Cover the orange peels with white vinegar. Make sure the peels are completely covered and put a top on the jar. Place a piece of parchment paper between the lid and the jar. Vinegar erodes metal and will eat away at your metal lid. ?After 2 weeks, strain the orange peels out of the vinegar and put back in a jar or bottle. ?All-purpose cleaner: Mix ½ parts vinegar with ½ parts water in a spray bottle. Use all over your house - on counters, bathrooms and floors. ?Ant deterrent: Mix ½ parts vinegar with ½ parts water in a spray bottle (you can use the same bottle for cleaning and deterring). Spray around the doors, windows or cracks where ants are coming in. Ants hate the smell of orange and vinegar so the mixture will deter them from entering your home. This does NOT kill the ants. Happy Spring! XO Babs

♬ original sound - Babs

לבאבס יש גם שיטה הרבה יותר בריאה, קלה וזולה להיפטר מנמלים. מה הטריק שלה אתם שואלים? ובכן, היא חשפה בסרטון כיצד היא מכניסה קליפות תפוזים לצנצנת אטומה יחד עם חומץ לבן שמכסה אותן לגמרי. את התערובת הזו היא שמרה במשך שבועיים (עם נייר אפיה בין הנוזל לפקק) ולאחר שבועיים סיננה את קליפות התפוזים מהחומץ ואת הנוזל שנוצר היא מחזירה לצנצנת או לבקבוק.

בשלב הזה ניתן להפוך את התפוזים או לחומר לניקוי כללי או לספריי דוחה נמלים.

כדי ליצור חומר ניקוי רב תכליתי היא מערבבת ½ כמות של מי התערובת עם ½ כמות מים רגילים בבקבוק ספריי. לדבריה אפשר להשתמש בתרסיס הניקוי הזה בכל רחבי הבית - על דלפקים, בחדרי אמבטיה ועל הרצפה.

להרתעת נמלים: מערבבים כמות שווה של תערובת חומץ התפוזים עם מים בבקבוק תרסיס (ניתן להשתמש באותו בקבוק שאתם משתמשים לניקוי). רססו את הספריי הזה סביב הדלתות, החלונות או הסדקים שמהם נכנסות הנמלים. היא מבטיחה שהנמלים שונאות את ריח התפוזים והחומץ ולכן התערובת הזו תרתיע אותן מלהיכנס לביתכם - וזה לא הורג אותן וכמובן שזה גם הרבה יותר בריא לסביבה וללא כימיקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully