וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין לכם כוח לנקות את הבית? השיטה הזאת תציל אתכם

11.7.2024 / 0:05

גורו ניקיון ולייפסטייל הודתה שגם לה לפעמים אין את המוטיבציה לנקות את הבית שלה, אז היא המציאה שיטה שתגרום לה לנקות הרבה יותר מהר ועם יותר חשק. הגולשים שראו את הסרטון התלהבו והודו לה

טריק לעצלנים: שיטה לניקוי מהיר של הבית/sierra.honeycutt

ניקיון הבית הוא לעתים קרובות משימה שאנחנו נמנעים ממנה כי היא לוקחת המון זמן ויכולה להיות לא נעימה לפעמים, אבל אישה אחת שיתפה טריק שיעזור לכם לבצע אותה הרבה יותר מהר. אושיית הלייפסטייל ומומחית הניקיון, שהיא גם כוכבת טיקטוק פופולארית עם כמיליון עוקבים, @sierra.honeycutt, סיפרה שהיא הייתה "כל כך עצלה לאחרונה" שהיא "הייתה צריכה להפעיל על עצמה מניפולציות פסיכולוגיות ולתת לעצמה שוחד כדי לנקות את הבית שלה, אחרת היא הייתה מתפתה להשאיר את הדברים כמו שהם.

סיירה אמרה שהיא הייתה "חסרת מוטיבציה" בזמן שהסרטון שלה מראה אותה מתרווחת לה מתחת לשמיכה על הספה. אז מה היא עשתה? היא הסבירה שהיא הייתה צריכה לאלץ את עצמה לעשות "ניקיון מהיר של שעה". היא הודתה שכשהיא במצב רוח ירוד, היא "מכוונת טיימר" לזמן שהיא יכולה להקדיש לניקוי, "בין אם זה 10 דקות, 20 דקות או שעה", והיא " תשחד" את עצמה כדי לקבל מוטיבציה למשימת הניקיון.

ככה היא עושה את זה

@sierra.honeycutt Been so lazy lately so had to bring out the bribes and mind games ? you can find all my favorite cleaning products + items from this video in my amazon under " cleaning motivation " ? #cleaningmotivation #cleaninghack #cleaningmusthave #cleaninggadget #cleaningschedule #speedclean #timedclean #cleaningmotivation2024 ♬ original sound - sierra | mom hacks + habits

בסרטון, אפשר לראות אותה מפנה את הצעצועים שהילדים שלה שיחקו איתם על הרצפה, ומסדרת מחדש את הכריות על הספה כדי שיראו תפוחות שוב. "היום, אני משחדת את עצמי עם אמבטיה וסרט טוב אחרי שהילדים הולכים לישון", היא שיתפה, ואמרה שזה כמו "מניפולציות פסיכולוגיות" - להציע לעצמך משהו בתמורה לניקוי, וזה גורם לך "לנקות בפועל פי שניים יותר מהר".

אחרי זה היא ניקתה את חדר האמבטיה שלה כדי להצדיק את הפרס שלה מאוחר יותר, והיא אמרה שהטיימר "תמיד נמצא במוח שלה" כך שהוא גורם לה לנקות מהר יותר. היא צחקה ואמרה: "באמת התחלתי להזיע בשלב הזה".

עוד שיטות ניקוי לעצלנים
7 דרכים לגרום לבית שלכם להיראות נקי יותר - בלי לנקות אותו

5 טיפים לעצלנים שלא רוצים להשקיע בניקיון הבית

סיירה אמרה שאין תחושה טובה יותר מבית שמריח ומרגיש טוב, וכשהיא החליטה לקפל קצת כביסה הטיימר שלה צפצף - אבל היא הצליחה להספיק הרבה.

בתגובות, היא זכתה לשבחים על כך שהיא מעניקה לאנשים את המוטיבציה לנקות. "אני צופה בטיקטוקים של ניקיון עד שאני מקבל מוטיבציה לנקות. הסרטןו שלך עשה את זה! תודה רבה", כתב אחד ושני הוסיף: "השוחד שלי הוא להזמין אוכל", וסיירה הגיבה ואמרה: "מה שעוזר לך לסיים את העבודה". מישהו אחר ניסה להסביר: "בני אדם אוהבים חיזוק חיובי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully