וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפ חסכוני להסרת כתמים קשים מהמזרן - עם שלושה מרכיבים בלבד

28.4.2024 / 0:04

כוכבת רשת שיתפה את הטריק החסכוני והמהיר שלה להסרת כתמים קשים מהמזרן - והוא זוכה להרבה פרגון ברשת

זו הסיבה בגללה אתם חייבים לשאוב את המזרון שלכם/@thebigcleanco

אושיית הרשת ויקי קולינס, שמשתפת באופן קבוע את עוקביה בסרטונים וטיפים על עיצוב וניקיון הבית, שיתפה טריק מהיר וחסכוני להסרת כתמים קשים ממזרנים. בזמן שכביסה של מצעים היא דבר שבשגרה, את המזרנים שלנו אנחנו נוהגים להזניח עד שאנחנו מחליפים אותם בחדשים - הרבה בגלל שהם פשוט לא נכנסים למכונת הכביסה (לא אשמתנו שלא הומצאה עדיין מכונה שתכיל אותם). על אף שקל לנו להתעלם מזה, גם הם - כמו המצעים שלנו - נוטים להתלכלך מזיעה, דברים שנשפכים עליהם ואפילו משיזוף עצמי.

למרבה המזל, לקולינס יש דרך יעילה להיפטר מהכתמים המציקים (והמסוכנים בריאותית) על המזרן - וכל שאתם צריכים בשבילה זה רק לערבב שלושה מרכיבים. קולינס, שמשתפת את הטיפים שלה בעמוד​ @our_little_doer_upper, שיתפה פוסט בו סיפרה כיצד נוצר לה כתם על המזרן בזמן שניקתה את החלב של בתה שנשפך עליו. היא כתבה לצד הסרטון: "הטריק שלא ידעתם שאתם צריכים! עדה שפכה את החלב שלה על המיטה שלנו ובזמן שניסינו לייבש אותו, יצרנו כתם ענק. חשבתי שאין סיכוי שזה ירד, אבל נתקלתי בטריק הזה לניקוי המזרן אז ניסיתי. וואו, זה כל מה שאני יכולה להגיד! משנה את חוקי המשחק! עובד על כל הכתמים וסופר קל לביצוע!".

תראו איך היא עושה את זה:

כל מה שאתם צריכים כדי לגרום לטריק הזה לעבוד הוא שלושה מרכיבים - אבקת סודה לשתייה, חומץ לבן וסבון נוזלי. פשוט מערבבים את שלושתם יחד עד שנוצרת לה משחה. לאחר מכן השתמשו במטלית כדי לשפשף את המשחה על הכתם. תנו לזה להתייבש, שאבו את זה - "וטא דה!" ויקי אמרה לעוקבים שלה, הכתם צפוי להיעלם. "הו, איזה טריק פנטסטי!" כתבה אחת בתגובות ואחרת הוסיפה: "זה נהדר!". שלישית כתבה: "אני חייבת לנסות את זה על המיטה של הבת שלי... הוא מלא בסימנים של קרם השיזוף שלה!".

עוד בנושא:
אתם לא מנקים את המזרן של המיטה? זו טעות קשה! כך תעשו זאת נכון
זו הסיבה המגעילה בגללה אתם חייבים לשאוב את המזרן שלכם כל שבוע


מעבר לניקוי כתמים, מומחי ניקיון ממליצים על שאיבה קבועה של המזרן. קייסי סטיבנס, שמנהלת חברה לניקיון, הסבירה מהי התדירות שבה צריך לשאוב את המזרן: "צריך לנקות את המזרן בכל פעם שאנחנו מחליפים את הסדינים. הסדינים צריכים להיות מוחלפים אחת לשבוע לפחות. מזרן שלא מנקים אותו באופן קבוע צובר אבק וטינופת כמו גם תאי עור מהגוף שלנו ונוזלי זיעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully