וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאו מזוודה חבויה בקיר - ונחרדו ממה שגילו בפנים

25.2.2024 / 0:05

זוג ששיפץ את ביתם מצאו מזוודה חבויה משנות ה-60 ולא חששו לפתוח אותה, אלא שעם הפתיחה הם גילו משהו שגרם לרשת לגעוש: "תמכרו את הבית, אין לכם ברירה"

זה מה שקרה כשהם פתחו את המזוודה שמצאו חבויה בקיר/stonestack_renovation/TikTok

יצר הסקרנות לפעמים מוביל למקומות נפלאים, אבל לפעמים המציאות יותר קרובה לפתגם הידוע "הסקרנות הרגה את החתול" - זה מה שקרה לזוג ששיפץ את ביתם, גילה מזוודה ישנה בתוך הקירות ונחרדו אחרי שהסתכלו בתוכה. בני הזוג, שמפרסמים באופן קבוע ברשת את מסע השיפוץ שלהם סיפרו שרכשו לאחרונה את הנכס שלדבריהם "נבנה בשנת 1966 והוא מלא בקסמים נסתרים ובאופי". אבל בזמן שהם התחילו לעבוד על מודרניזציה של ביתם החדש, הם מצאו חלל זחילה - שהתחבא מאחורי שתי דלתות ווילון.

האישה הניחה שזה שטח אחסון אולם אז היא הבחינה שחלק ממנו חסום ותפסה את הפנס שלה כדי להעיף שם מבט נוסף - וזה היה הרגע בו היא הבחינה במזוודה כסופה של חברת רימווה שהוסתרה מאחור.

בקליפ, שזכה לכ-5 מיליון מיליון צפיות, היא הסבירה: "לא חשבנו שיש שם גופה. לצד הסימן המאוד ברור שלא נדף ממנה ריח מחריד - גם לא היו שם זבובים. הכלב שלי הגיע בשלב הזה והתנהג קצת מוזר. אני חושבת שהוא קצת פחד לראות מה יש שם, אבל הוא לא היה צריך להיות שם כי היו רק כמה ממתקים ישנים, ערכת תפירה, עיפרון ושום דבר יוצא דופן".

לאחר מכן הם שלפו את המזוודה הכסופה ופתחו אותה כדי לגלות שבתוכה יש מזוודה כסופה קטנה יותר וכמה ממתקים. לאחר מכן היא סובבה את המצלמה אל הכלב שלה, שנראה מבועת, ואמרה ש"לא הייתה לו סיבה לפחד". היא טעתה.

הנה המזוודה

אבל אפילו הצופים נותרו מזועזעים כשהמזוודה הקטנה יותר נפתחה ובתוכה נמצאה בובה "מצמררת" שהייתה קשורה שם. היא סיפרה: "היתה עוד מזוודה בתוך המזוודה. בתוכה הייתה בובה מוזרה. לא משהו מסרט אימה אבל בובה ממש מוזרה. אני חושבת שזה יכול להיות פריט אספנות. אני לא לגמרי בטוחה, אבל יש פה משהו קצת מוזר, במיוחד בגלל שהיא הייתה קשורה. אני לא ממש יודעת מה אני מרגיש לגבי זה, אבל הנה רק תקריב של הבובה המאוד מטרידה והכלב שלי גם לא נראה מתרשם יותר מדי."

עוד מקרים דומים
מצאה מזוודה חבויה מתחת לתנור - ובתוכה דברים שגרמו לה לחשוד שגר שם רוצח

מצאו בביתם חדר סודי - מלא במכתבים מסתוריים ותמונות קריפיות

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

ואז הם פתחו אותה

@stonestack_renovation Replying to @Kim Leslie Sorry for the delay in getting part 3 out, we have bedn extremely busy renovating and celebrating new year #fyp #hiddengems #renn #rennovation #rennovationproject #foryou #foryourpage #f #hidden #creepy ♬ original sound - Stonestack renovation

למה?!

.לבובה היו עיניים כחולות גדולות ושמלה ורודה מיושנת - אבל הצופים הביעו חשש והציעו לזוג להשאיר אותה במקום ולא לגעת בה. צופה אחד כתב: "אתם צריכים למצוא את הבחורה בטיקטוק שמטפלת בבובות רדופות, כי אין סיכוי שאני הייתי ישן עם הבובה הזו בבית שלי".

צופה אחר הוסיף: "לא, לא. לא. הבובה הזאת נמצאת שם מסיבה כלשהי" וצופה נוסף סיכם: "תמכרו את הבית. חייבת להיות סיבה כלשהי שבגללה הבובה הזו הייתה תחת הגנה כפולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully