וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאה מזוודה חבויה מתחת לתנור - ובתוכה דברים שגרמו לה לחשוד שגר שם רוצח

עודכן לאחרונה: 22.4.2021 / 7:03

משתמשת טיקטוק תיעדה בפני העוקבים שלה את הדברים המצמררים שמצאה מוסתרים מתחת לתנור שלה במטבח - אולם מה שמצאה מאוחר יותר בעליית הגג היה מטריד אפילו יותר

מה היה במזוודה שנמצאה חבוייה מתחת לתנור?/@live_ex_dream/Tiktok

מה הדבר הכי נורא שמצאתם מתחת לתנור שלכם? פירורים? משתמשת טיקטוק שזה עתה עברה לגור בבית חדש מצאה מתחת לתנור שלה משהו מדאיג הרבה יותר. בחיפוש נוסף היא מצאה גם כלים מטרידים מאוד - שגרמו לה לחשוד שהדייר הקודם היה רוצח סדרתי.

מוקדם יותר השנה משתמשת הטיקטוק Live_Ex_Dream הבחינה בחריץ מתחת לתנור שלה ממנו נפל לוח עץ. היא צילמה את עצמה מחטטת מתחת לתנור ומזהה שם מזוודה כסופה. כששלפה את המזוודה, היא נדהמה לגלות שהיא מכילה מוט מתכת ורוד ובלתי מזוהה - כשחלק מצופיה שיערו שמדובר במוט ריקוד. היא המשיכה בחיפושים מתחת לתנור ומצאה שם עוד כמה פריטים מאוד מלחיצים.

רגע מציאת המזוודה:

@live_ex_dream

i'll just be googling unsolved murders in my local area now #ohno #creepy #tiktoktraditions #fyp #help #unsolvedmysteries

♬ Oh No - Kreepa

מתחת לתנור היא מצאה מגוון אקראי של סכינים. היא כתבה בסרטון: "הסתכלתי אם משהו אחר נמצא שם ו... אה. אוקיי... אני רק אחפש בגוגל עכשיו רציחות לא מפוענחות באזור שלי...".

בסרטון ההמשך היא הניחה את כל מה שמצאה מתחת לתנור על יריעת פלסטיק - כולל מברג, סכינים בגדלים שונים ואת מוט המתכת הוורוד. היא הוסיפה: "אנשים בתגובות אמרו לי שזה נראה כמו סט של כלי גריל. זה כנראה מה שזה ומה שהיה מונח בתוך המזוודה... אבל זה לא מסביר מדוע הם הוצאו ממנה והוחלפו במוט? או מדוע זה הוסתר שם?".

זה כל מה שהיא מצאה חבוי מתחת לתנור:

@live_ex_dream

Reply to @live_ex_dream part 2! i pulled everything out and had a look. i agree this looks like a grill set but why is it there ? ##creepy ##unsolved

♬ Somebody's Watching Me (Single Version) - Rockwell

אולם, בדיוק כשחשבה שזה לא יכול להיות מוזר יותר, היא גילתה כמה תגליות מוזרות בעליית הגג שלה. בסרטון שלישי שפירסמה היא כתבה: "באוגוסט הבחנתי במשהו מאחורי הכיור בזמן הניקיונות. שלפתי אותו החוצה ו... נראה שזה הבסיס של *משהו* שחתכו ממנו את החלק העליון". כשנשאלה ע"י הצופים בתגובות, היא אישרה שמדובר למעשה בצעצוע מין - והיה שם יותר מאחד. כשניקתה מאחורי בית השימוש, היא מצאה פיסות נייר קטנות שהוסתרו שם בכוונה. היא הוסיפה: "דפים ועוד דפים של... שמות משתמש". קריפי.

לעומת זאת - זה מה שהיא מצאה בעליית הגג:

@live_ex_dream

following up from what i found in the kitchen. here's what i found in the attic room ##creepy ##fyp

♬ My Neck, My Back (Lick It) - Khia

הסרטונים שלה צברו למעלה מ- 750,000 צפיות בטיקטוק. אחד התבדח בתגובות: "זה כאילו הדיירים הקודמים חשבו 'מה הדבר הכי מוזר שאנחנו יכולים להשאיר מאחור?'". אחר הציע לה: "תוודאי שלא השאירו שם מצלמות נסתרות". היו גם מגיבים עם מוח קרימינלי במיוחד כשאחד תהה: "מה אם מדובר ברוצח ואלה כל השמות של הנרצחים שלו?" ומגיב נוסף הסכים וכתב: "כל הכלים שהיא מצאה אלה למעשה מזכרות מכל קורבן. זה מתאים בול".

היו גם מגיבים טיפה יותר רגועים כשאחד התייחס לתגלית מתחת לתנוור וניסה לתת הסבר הגיוני: "זה לא נדיר שהאזורים האלה מתחת לתנורים משמשים כמגירות. אולי רק סגרו את הדברים האלה שם והם נשכחו".

כשהמגיבים דחקו בה ליצור קשר עם המשטרה, היא השיבה: "כבר התקשרתי לקו הלא-חירום של המשטרה והם אמרו שהבעלים הקודמים של הבית לא קשור לשום דבר פלילי ואין שום אינדיקציה שיכולה מבחינתם לגרום לתגלית הזו להיחשב מסוכנת. הם איבדו עניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully