וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם הורגים את הצמחים בבית: כך תצילו אותם מנזקי החורף

עודכן לאחרונה: 11.1.2024 / 7:49

מזג האוויר הקר והגשום פוגע בצמחים שלכם, אז מה צריך לעשות כדי שהם ישארו בריאים? המומחים מציעים טיפים ואיפה כדאי לשים את הצמחים במהלך היום

ככה תוודאו שהצמחים שלכם ישרדו את החורף/TannerThePlanter

החורף הוא זמן מבלבל עבור הצמחים בבית שלנו, מכיוון ששיטת ה'השקה ושכח' הרגילה לא תספיק אפילו עבור העציצים עם הצורך הנמוך ביותר בתחזוקה בבית. הטמפרטורות משתנות ללא הרף, אור השמש חסר, חימום הבית מוביל לאוויר יבש - וצמחי הבית המסכנים שלנו סובלים.

עם זאת, על פי מומחים יש שיטה מושלמת לשמור בחיים את כל הצמחים בבית בחורף הזה - וזה לא יעלה לכם אגורה.

כריס בונט, מ-Garding Express הסביר: "בעוד שהחימום עושה לנו נעים וחמים, הוא עלול לגרום נזק לצמחי הבית היקרים שלנו. האוויר היבש והמחומם יכול לייבש את הצמחים ולהשאיר אותם לחוצים ופגיעים".

בעוד שכריס לא אומר כמובן שהחימום צריך להישאר כבוי בחורף למען צמחי בית, הוא מעודד את בעלי הצמחים לשמור אתם במרחק מהרדיאטורים או תנורי החימום ומאזורים שחושפים לרוחות.

הוא אמר: "זה לא אומר שאתה צריך להימנע משימוש בחימום, זה רק חשוב להיות ערני יותר עם הטיפול בצמחים וליצור סביבה נוחה לצמחי הבית לשגשג גם במהלך החורף".

עציצים ביתיים. ShutterStock
חימום הבית מייבש את הצמחים במהירות ולכן מומלץ להשקות אותם כאשר הסנטימטר העליון של האדמה יבש/ShutterStock

כריס עודד את בעלי הצמחים למצוא מקומות בבית שבהם הם יהיו "הרחק ממקורות חום, אך במרחק בטוח מחלונות כדי להגן עליהם מפני רוח קרה".

אם אתם יכולים להרשות לעצמכם - מכשיר אדים יכול להועיל בשמירה על בריאות הצמחים, אולם אם זה לא אופציה אז העברת צמחים לחדר האמבטיה במהלך מקלחת או אמבטיה חמה יכולה לעזור להם מאוד.

עוד על טיפול בצמחים
אל תמהרו לשלול: השיטה הגאונית והביזארית להחיות צמחים מתים

טריק ביזארי: כך תחיו צמחים נובלים בעזרת גוש שיער

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

גם הצבת הצמחים קרובים יותר זה לזה תיצור "מיקרו-סביבה" עם לחות גבוהה יותר, מה שיאפשר לצמחים לשרוד טוב יותרמכיוון שצמחים חווים לחות מוגברת באמצעות דיות (אידוי מים).

הוא מזכיר שחימום הבית יכול לייבש את הצמחים במהירות ולכן ממליץ על בדיקת לחות הקרקע באופן קבוע, והשקיית הצמחים כאשר הסנטימטר העליון יבש. בנוסף, שמירה על צמחים הרחק מפרצי רוח קרה ליד חלונות או דלתות תעזור לשמור אותם בריאים גם בחורף הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully