וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תעזו לנסות: רצתה לנקות את הניקוז של הכיור, והציפה את המטבח

28.3.2024 / 0:04

אישה החליטה לנסות את הטריק שלמדה ברשת כדי לנקות את פתח הניקוז של הכיור, אבל במקום להצליח, היא עשתה טעות שגרמה להצפה של המטבח. אחרי ששיתפה את הסרטון ברשת הסבירו לה מה הטעות הקריטית שעשתה

אל תעזו לנסות בבית את טריק הניקוי הזה/@kandy_kitty87

כל העבודה הקשה שלה ירדה לביוב - אישה אחת למדה בדרך הקשה על הסכנות של מתן אמון עיוור בטריקים שמוצאים באינטרנט לאחר ששיטת הניקוי שניסתה הובילה למטבח מוצף.

הכל החל כשקנדי לקחה על עצמה את המשימה המגעילה של ניקוי פתח הניקוז של הכיור שלה, בהשראת סרטון שראתה בטיקטוק של מומחית לאחזקת הבית. הבחורה שקוראת לעצמה קנדי קיטי ויש לה כמעט מאה אלף עוקבים בטיקטוק החליטה לפרק בעצמה את פתח הניקוז של הכיור שלה כדי לשפשפף אותו ולנקות ממנו את העובש. בסירטון שהיא העלתה לרשת, וצבר יותר מ-8 מיליון צפיות, היא אומרת: "אוקיי משהו ממש רע נתפס הרגע במצלמה," לפני שהמשיכה, "אני לא מאמינה. אני מטפטפת מים. אני עדיין בהלם".

הסרטון מראה את קיטי עוקבת אחר הוראות השיטה ומתחילה לפרק את פתח הניקוז של הכיור עם המסננת שלו, ומסבירה "ראיתי את השיטה הזו בטיקטוק. תקשיבו לי עכשיו, אל תעתיקו שיטות מטיקטוק."

לאחר שהיא שחררה את כל החלקים היא אומרת: "חכו רגע, זה באמת עובד", תוך שהיא מגלה הצטברות עצומה של לכלוך. "תראה כמה זה מגעיל," היא קראה.

בזמן שניסתה לנקות את הכיור המלוכלך, היא פיזרה אבקת ניקוי פופולרית על הכיור וחלקיו, הניחה לכל לשבת ולצבור קצף, לפני שהדברים התחילו להשתבש.

ואז הכל השתבש

@kandy_kitty87 ⚠️ THIS IS WHY YOU SHOULDNT BELIEVE EVERYTHING ON THE INTERNET! ⚠️ #massivefail #kitchenfail #cleaningfail #cleaninghack #fyp ♬ original sound - Kandy Kitty

"צילמתי את זה כשהייתי נרגשת להראות לכולם את הלפני ואחרי של שיטת הניקוי הזו", היא אמרה ל-Newsflare. "פתחתי את הפתח של הכיור המטבח שלי כדי לנקות את המקומות הקשים להשגה".

אבל כשהיא החליטה ש"עכשיו הגיע הזמן לקרצף" והשתמשה במברשת הזיפים שלה כדי להסיר את כל הלכלוך תוך שהיא ממלמלת "אוי, זה ירוד די בקלות" - היא לא ידעה עדין מה עתיד לקרות. קיטי שמה לב פתאום שהכיור מתחיל לזוז, אבל לא התייחסה לזה, ואפילו התבדחה ש"כל שרברב שיצפה בזה עכשיו כנראה יחטוף התקף לב".

למרות שהכל נראה בסדר, פתאום היא "שמעה משהו" והחלה "להרגיש משהו", לפני שהבינה שהיא פשוט הציפה את כל המטבח שלה. מסתבר שמבלי שידעה היא ניתקה את הצינור מהכיור על ידי שחרור האום שמחזיק את הכל ביחד, ובתמימותה ניגבה את תמיסת הניקוי שנשארה בכיור שלה. ואז, היא עשתה טעות גדולה: היא פתחה את המים כדי לשטוף.

"פתחתי את הברז ושפשפתי את הלכלכוך שניקיתי מהכיור שלי", היא הסבירה, "אחרי כמה שניות הרגשתי שהרגליים שלי נרטבות ולהפתעתי, לאחר שהסתכלתי למטה ראיתי שמארון המטבח שלי זורם מפל מים. כן, הצפתי את המטבח שלי!"

עוד על ניקוי כיור
פתח הניקוז של הכיור שלכם בבית מסריח? כך תנקו אותו בקלות וביעילות

אנשים רק עכשיו מגלים שיש חלק נסתר בכיור שלהם - והצטבר בו המון לכלוך


היא טענה שהסרטון מוכיח שאף פעם אסור להאמין לכל מה שאתם רואים באינטרנט".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

בתגובות, צופה שטען שהוא שרברב המליץ שאם מנקים רוצים לגרד את הלכלוך שמצטבר בכיור, הם יכולים להסיר את הבורג שמחבר את פתח הניקוז לכיור אך הזהיר אותם שלא להזרים מים. "9 מתוך 10 פעמים כשאני הולך לתקן כיור סתום, אני אסיר את פצח הניקוז כמו שהיא עשתה, אבל במקום להזרים מים אני שם כפפות ומשתמש באצבעות שלי כדי להסיר את הלכלוך, ואז מחזיר את פתח הניקוז ורק אז מזרים שוב מים, " הוא כתב.

כשנשאל מדוע צריך בכלל לנקות את האזור החבוי הזה, הוא השיב: "כי אם הלכלוך שמצטבר שם יהיה עבה מדי, הוא יסתום את הניקוז. ואז אתה תתקשר לאינסטלטור והוא יגבה ממך מאות שקלים כדי לנקות אותו".

שרברבים ומומחי אינסטלציה אחרים פירסמו בעבר אזהרות מפני השיטה - בכדי שאנשים לא ינסו אותה בעצמם ומחשש שהם עלולים לשבור את פתח הניקוז ויגרמו לנזילה בצנרת שמתחתיו.

המומחים ממליצים לשפוך נוזל ניקוי ישר לתוך הכיור מבלי להסיר את מכסה הניקוז, ואומרים שיש להשתמש במוצרים פותחי סתימות או אפילו לדחוף פנימה כלי שיכול לשמש כחוטר (למשל אזיקון או קפיץ ספירלה לשחרור סתימות) במקרה של סתימות עמוקות במיוחד.

  • עוד באותו נושא:
  • כיור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully