וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאה חדר קריפי חבוי בביתה: "נראה שנעלו שם ילדים"

21.3.2024 / 0:06

11 מיליון איש כבר צפו בצעירה ששיתפה סרטון שלה מוצאת חדר סודי בביתה שנראה כי ילדים שכנו בו בעבר. בעוד שיש מי שראה בו חדר תמים למשחקים, לאחרים עלו מחשבות הרבה יותר מצמררות

מצאה חדר קריפי חבוי בבית שלה/@bigbrah1/Tiktok

זו לא הפעם הראשונה שאנחנו מספרים לכם על דיירים שמצאו חדרים נסתרים בביתם החדש, אך הפעם מדובר בחדר סודי קריפי במיוחד שמעלה חשש אמיתי שקרו בו דברים נוראיים. תיעוד של החדר הזה פורסם ברשת וגרם לצופים לדרוש מהדיירת החדשה להתקשר למשטרה.

משתמשת הטיקטוק bigbrah1 מצאה בחדר האמבטיה שבמרתף שלה דלת קטנה שנפתחת וחושפת מעבר זעיר לחדר גדול בו נראה ששכנו בעבר ילדים. הצעירה האמריקאית שפרטיה אינם ידועים תיעדה את הרגע בו היא מטפסת על האסלה שלה ועוברת דרך הדלת הקטנה אל החדר הסודי ושיתפה את הסרטון בטיקטוק, שם הוא צבר יותר מ-11 מיליון צפיות.

אז מה בדיוק ציפה לה בחדר? כפי שתיארנו לכם, נראה שמדובר בחדר ילדים עם קירות צבעוניים, ציורים פזורים לכל עבר ואותיות גדולות המעטרות את הקיר ויוצרות את המילים Love Shack. קירות הטורקיז והוורוד הזוהרים מכוסים בטביעות ידים ורגלים של ילדים ו-3 שמות מופיעים על דף הדבוק לתקרה: רבקה, קלי ושרה. עוד היא מצאה שם מדבקות סמיילי וציורים של שמש, בגדי ים, פרפר וכף רגל. היא כתבה לצד הסרטון "מה עלי לעשות?" כשהיא מנסה להבין יחד עם הצופים שלה האם מדובר בחדר משחקים תמים לילדים או במשהו מצמרר הרבה יותר.

מה אתם אומרים על החדר הזה?

"זה היה מחבוא קטן ומהנה - או הדבר הכי מפחיד אי פעם", כתב צופה אחד ואחר הוסיף: "זה כמו בסרט 'חדר'. ילדים נחטפו ונכלאו שם. תתקשרי למשטרה". צופה נוסף כתב: "זה מוזר ביותר... Love Shack? רגליים על הקירות וציורים של כף רגל? מסכנים הילדים שהעבירו שם את הזמן שלהם".

רבים מאמינים ש-Love Shack מתייחס ללהיט המקפיץ של ה-B-52 מ-1989, מה שמפיח תקווה שהחדר שימש לדברים טובים יותר.

עוד בנושא:
אדם מצא בביתו "צינוק סקס חולני" שלא ידע על קיומו במשך 30 שנה

אישה מצאה חדר נסתר בארון הבגדים - וחוששת שמישהו גר שם

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

עדכון מהחדר:

וכאן היא עונה לשאלה כיצד הצליחה להכניס את כל הפריטים לחדר דרך הדלת הקטנה:

לא ברור מתי הטיקטוקרית עברה לדירתה החדשה או היכן היא ממוקמת, אך בסרטון נוסף היא סיפרה שניקתה את החדר, הורידה את התמונות והמדבקות מהקיר ומשתמשת בו כעת כמקום אחסון. "זה עדיין מאוד מפחיד ואני לא אוהבת לרדת לכאן", היא סיפרה והוסיפה שלדעתה החדר אכן נבנה עבור ילדים מאחר שהאדם המבוגר הממוצע לא היה יכול לעמוד בו בגלל התקרה הנמוכה.

לאחר שהתבקשה בתגובות להתקשר למשטרה, היא עדכנה בסרטון שהיא לא מתכוונת לעשות זאת - כי היא "לא באמת יודעת מה להגיד להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully