וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנו בית ואז גילו מאחורי השירותים חדר סודי קריפי בטירוף

11.9.2022 / 23:33

קרוליין וסטיבן עברו לביתם החדש והיו מרוצים - עד שגילו דלת נסתרת בשירותים שמובילה לגרם מדרגות שמוליך לחדר די הזוי, עם מיטה מבהילה ממש. צפו בסרטון המצמרר

הרגע בו אשה פותחת את הדלת לחדר נסתר בבית שלה ומגלה מה יש בתוכו/rooney8900

חשבתם פעם שאולי יש לכם בבית חדר נסתר שאתם לא מודעים לקיומו? קרוליין וסטיבן ספארקס נחרדו לגלות חדר סודי שכזה - והוא התגלה כמקום קריפי לגמרי שהסתתר כל הזמן מאחורי הקיר של השירותים שלהם. הזוג הבריטי רכש את הדירה הזו ממש לא מזמן באזור ברייטון. אלא שהם לא היו מודעים לתוספת הבלתי צפויה בבית בזמן שהם חתמו על החוזה.

"זה ממש לא הופיע בחוזה של הסוכנות וממש לא ראינו את זה כשביקרנו בנכס", אמרה קרוליין, "קל מאוד לפספס את זה". אלא שהארכיטקט אוו הביאו כדי לעזור להם בעיצוב הבית גילה דלת נסתרת בחדר השירותים הקטן, וקרוליין מיד הוציאה מצלמה ותיעדה את מה שהם גילו. בסרטון ניתן לראות חדר סודי מטונף למדי שהסתתר במרתף ומגיעים אליו דרך גרם מדרגות קטן.

צפו בחדר הסודי

קרוליין וסטיבן ירדו במדרגות החשוכות עם פנסים, לפני שהם מצאו את עצמם במרחב קטן,מחניק ודי מבהיל. בעלי הבית החדשים קיבלו עור ברווז כשהם נחשפו בעיקר למיטת הברזל שהייתה במסדרון צר בתוך החדר. "חשבתי שזה יהיה תיעוד מצחיק, אבל לא ציפינו למצוא מיטה יחידה שם", סיפרה קרוליין, "זה היה בהחלט קריפי".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

לאחר שהם ביררו את הנושא, קרוליין וסטיבן גילו שלא היה מדובר בחדר שבר גר מישהו, אלא שהוא שימש לאחסון של פחם. לא ברור מה המיטה עשתה שם, אבל הזוג עדייו לא הזיז אותה. הבת שלהם אפילו שקלה להשתמש בחדר הזה כדי לצלם סרט אימה לבית הספר שלה, כאשר למיטה היה בהחלט אפקט מלחיץ.

  • עוד באותו נושא:
  • בית
  • חדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully