וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם מצא בביתו "צינוק סקס חולני" שלא ידע על קיומו במשך 30 שנה

עודכן לאחרונה: 14.5.2023 / 0:16

גבר נדהם כשגילה חדר סודי שנמצא מתחת לביתו ש- והוא לא ידע על קיומו במשך השנתיים שהוא גר שם. הוא חושש שמדובר במרתף שנועד למפגשים מיניים אסורים

אישה גילתה מרתף נסתר עם ממצאים קריפיים/Madhats19/Reddit

איך הייתם מגיבים אילו הייתם מגלים שמסתתר לכם בבית מרתף עינויים, צינוק סקס או כל חדר סודי שהוא ששימש למטרות אסורות? זה בדיוק מה שקרה למשתמש רדיט ששיתף את סיפורו המטריד ברשת לאחר שגילה שיש בנכס המשפחתי שלו חדר סודי ענק עם היסטוריה אפלה.

על התגלית ההזויה הוא עלה כשנתקל בבעיות בצנרת הבית וירד למרתף כדי לבדוק את הנושא. כשחיטט שם למטה, החליט להציץ לפתח האוורור בפעם הראשונה וקלט שמסתתר שם חדר סודי. בפוסט שזכה לפופולריות מחודשת ברדיט הוא כתב: "זה הבית של המשפחה שלי כבר יותר משנתיים - אנחנו הבעלים של הבית. הניירת ובדיקת הבית שעשינו לא הראו שום אזכור של המרתף הנוסף הזה במטר מרובע או בפרטי הבית. בבית יש מרתף קטן (10x10) שבו יש את דוד המים החמים. הוא מאוד דולף וישן, מה שדי הגיוני לבית מהמאה ה-19 או לפני כן. הבית שלי זכה לשני שיפוצים. בפעם השנייה בשנות ה-50' או ה-60', הם יצרו מרתף נוסף בגודל 28x10, עם צינורות, שקעים, גופי תאורה. ייתכן שחלק מזה התווסף בשנים הבאות, אבל יש גם מרתף שנחתם בסתר - אין הוכחה לכך שהוא אי פעם היה קיים".

הוא הוסיף: "מעולם לא חשבנו דבר על ארון האחסון שלנו (בגודל 4x10), שהתגלה כגרם מדרגות המוביל למרתף הסודי. מצאתי את המרתף כשבחנתי כמה חללי זחילה של פתחי אוורור כדי לחקור איזושהי צנרת. כשהסתכלתי פנימה, מצאתי רצפת בטון בגובה 2.5 מטרים מתחת".

עוד מרתפים סודיים
גילתה מרתף חבוי עם ממצאים מבהילים בבית החדש שלה

קנו בית חדש וגילו חדר סודי שנראה כמו "מרתף עינויים"

הבחור המופתע ירד אל החדר הסודי ונתקל שם בעיתון משנת 1987, כמה כיסאות שבורים, מסגרת מיטה ומספר פריטים אישיים מדאיגים. "מצאתי פנקס עם כמה דברים קריפיים הנוגעים לעניינים מיניים, כמו אונס וגילוי עריות", הוסיף, "הסתכלתי גם מאחורי הקיר. הייתה שם שמיכה קטנה ומלוכלכת... יש תמונות מפורטות של רוב הדברים שכתובים שם. אחד דיבר על נשק של כנופיות ואחר מתייחס למקום הזה כארמון". הוא מאמין שהבעלים הקודמים, הורים ושני ילדיהם, בן ובת - היו חייבים לאטום את המרתף הזה לפני מכירת הבית.

זה קורה

מצאו בביתם חדר סודי - מלא במכתבים מסתוריים ותמונות קריפיות

לכתבה המלאה

כשעבר לנכס, הוא גילה את הטרגדיה שפקדה את הבעלים הקודמים בזמן שגרו בו. לדבריו, "הילדה מתה בטורנדו בגיל 30 ומשהו. האב נפטר בבית אבות מקומי. האם מתה בבית החולים, וביום הלוויה, בנה בן ה-55, חולה נפש שמעולם לא עזב את הבית מת לבד בביתו. המרתף היה אטום במהלך בעלות המשפחה, ובגלל מותם של כל בני המשפחה, אולי לעולם לא אגלה מדוע הם אטמו היטב את המרתף המוגמר והיבש הזה בגודל 28x10. אני רוצה לפתוח אותו ולסיים אותו, אבל העבר שלו מדאיג אותי".

בהתייחס לפוסט שלו, משתמש אחד כתב: "כל הכבוד על גילוי חדר הרצח של המשפחה הקודמת". משתמש אחר הוסיף: "האם אנחנו הולכים להעמיד פנים שזה לא היה צינוק סקס? לגמרי נראה כמו צינוק סקס". משתמש שלישי כתב: "אז מסתבר שהיו להם שלושה ילדים..." ואחר הוסיף: "מישהו אחר חושב שזה מקלט למקרה של טורנדו? אני חושב שזה סביר ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully