וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הייתי בהלם": עסק בהריסת בניין ומצא בו בקבוק עם מסר מ-1955

25.1.2024 / 11:26

בחור שפינה בניין בן 100 שנים בארה"ב, אלא שהוא נדהם לגלות בקבוק עם מסר חצוף שיועד למי שימצא אותו: "חשבתי בהתחלה שהוא יהיה מלא בשתן של עובד עצבני, אבל אז ראיתי שהוא ריק ויש בו מסר חבוי"

התקין מטבח ומצא פתק ומתנה מהדיירים הקודמים/hooserice88/TIKTOK

בקבוק בירה בן כמעט 70 שנה נמצא בתוך קיר בבית בדלוור שבארה"ב, אבל לא סתם בקבוק - אלא בקבוק עם מסר חצוף שיועד למי שימצא אותו בעתיד. הבקבוק של הבירה (שכבר לא מיוצרת) מסוג גונטר נמצא על ידי בחור בבית ישן, שעומד כבר מעל 100 שנה.

"מעולם לא מצאתי דבר כזה. אחרי 17 שנה במקצוע ויותר מ-3,000 בדיקות והריסות של כל סוג של בניין שאני יכול לדמיין", אמר הקבלן שמצא את הבקבוק שעסק בפיקוח, הריסה ופינוי של הבית הזה.

אז מה היה המסר? על התווית של הבקבוק נכתב: "הבקבוק הזה הוטמן כאן על ידי אינסטלטור ב-3.5.55" כלומר לפני יותר מ-68 שנים. דייויד, הבחור שמצא את הבקבוק, אמר שכל הצוות שלו היה בהלם. "בהתחלה חשבתי שזה בקבוק שיהיה מלא בשתן", אמר דיוויד, "במהלך הקריירה שלי נתקלתי בהרבה עובדים שעושים את המנהג הזה במהלך העבודה שלהם, בגלל שהם לא מקבלים מספיק הפסקות".

מסר על בקבוק בירה מ-1955. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הבקבוק עם המסר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

לעוד סיפורים ביזאריים ומעניינים מהעולם - בואו לערוץ הווטסאפ שלנו >>>


"אבל כשהבנתי שהבקבוק ריק, חשבנו שזה ממצא מגניב - ואז הבחנו במסר על הבקבוק. נדהמנו והפסקנו מיד לעבוד. חשבנו על המקור של זה, על השרברב שהטמין את המסר ומה קרה בשנת 1955".


עוד ממצאים מפתיעים בבתים
בקבוק עם מכתב מלפני 135 שנים התגלה מתחת לרצפות

זוג קיבל מכתב מסתורי שחושף חדרים סודיים בביתם העתיק

הבית, שהיה במצב גרוע מאוד, נהרס כדי לפנות מקום לפארק שייבנה במקומו. דייויד שיתף את הממצא שלו ב"רדיט" וקיבל תגובות מאנשים שגם מצאו דברים הזויים בבתים, כולל אחד שסיפר שמצא פתק משנת 1912 כשהבית נבנה, אחד מ-1945 כשהבית עוצב מחדש, אחד מ-1976 ועוד אחד מ-2014 - כולם באותה צנצנת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully