וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוג קיבל מכתב מסתורי שחושף חדרים סודיים בביתם העתיק

עודכן לאחרונה: 5.12.2022 / 0:11

לתיבת הדואר של הזוג קורטני ומאט הגיע מכתב ובו כל המידע על החדרים הסודיים ומקומות המסתור בביתם בן ה-130 שנה. השניים תיעדו את עצמם במסע החיפוש כשהם עוקבים אחר ההוראות וחושפים את האזורים המסתוריים בבית שלא ידעו על קיומם

קיבלו מכתב ובגללו מצאו חדר סודי בבית/@living_in_history/

דמיינו לעצמכם שאתם מגלים שבבית שלכם יש לפחות 3 חדרים שלא ידעתם על קיומם! בני הזוג קורטני ומאט מצאו בתיבת הדואר שלהם מכתב מסתורי החושף חדרים סודיים, מקומות מסתור ותאים חבויים בביתם בן ה-130 שנה. כותב המכתב הציג את עצמו כשריד האחרון למשפחה שהאחוזה הזאת הייתה בבעלותה.

קורטני התרגשה מאוד מהמכתב שקיבלה והחליטה לתעד את הרגע בו היא מספרת עליו למאט ואת השניים כשהם עוקבים אחר ההוראות המצורפות וחושפים את החדרים הסודיים. "קיבלנו מכתב שפונה ל'רוכש'", הסבירה קורטני בסדרת סרטוני טיקטוק והוסיפה שהמכתב הגיע מקנדה: "נכתב שם 'תנו לי להציג את עצמי. אני השורד האחרון ממשפחת מדיסון שהייתה בעלת הבית הזה בעבר וגדלתי בו. אני רוצה לספר לכם על החדרים הסודיים בו ועל כמה דברים שאולי לא אמרו לכם כשרכשתם את הבית'".

קורטני ומאט לא חושפים בסרטונים היכן נמצא ביתם או כל מידע נוסף על משפחת מדיסון שככל הנראה כתוב במכתב. בסרטון הראשון שלהם שצבר יותר מ-2 מיליון צפיות, קורטני חשפה בפני מאט והצופים בבית את תוכן המכתב.

ככה זה התחיל:

בסרטון השני, השניים החלו לסייר במשכנם המעוצב בסגנון ויקטוריאני ועקבו אחר ההוראות כדי לחשוף ארון משקאות סודי שממוקם מעל האח בטרקלין הקדמי שלהם. ארון המשקאות הוחבא מאחורי לוח הזזה עם מראה ושם הזוג מצא בקבוקי יין רוזה צרפתי מ-1970 וקברנה סוביניון מ-1989 לצד בקבוקים ופחיות של בורבון, בירה וליקר שרי.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

הנה הם מוצאים את ארון המשקאות הסודי:

בסרטון השלישי ממשיכים השניים לעקוב אחר ההוראות שבמכתב המסתורי ומובלים אל מול הדלת שבקיר חדר האמבטיה שלהם. כשמאט אוחז בידיו בבתם הקטנה, השלושה עולים לקומה השנייה ושם קורטני מציגה לצופים את חדר האמבטיה המאוד קריפי שלה, לדבריה (כשעל הקיר תמונה של כיצד הוא נראה במקור). שם היא מציגה לצופים חדר סודי קטן שהוסתר מאחורי הקיר על אף שלא נראה שהיא מתלהבת ממנו.

בניגוד לאותו חדרון, היא מוסיפה שכן התלהבה לגלות שבחדר האמבטיה יש דלת נוספת שמובילה למעין מחסן שהיא לא ממש יודעת מה לעשות איתו. היא מספרת שהמכתב מדבר על המחסן הזה, על אף שהיא מודה כי דווקא ידעה על קיומו עוד כשרכשה את האחוזה. "יש את המרחב העצום הזה," היא אומרת בסרטון, "אנחנו הולכים לנסות להבין כיצד להשתמש בחלל הזה, אבל כרגע זה פשוט סוג של חדר מגניב ממש".

והנה עוד שני חדרים סודיים שמצאה בחדר האמבטיה שלה:

הצופים בסרטונים התלהבו מתוכן המכתב והחדרים הסודיים שנחשפו. "אני אוהב את הבית שלך. זה כמו ציד אוצרות", כתב אחד ואחר הוסיף: "זה החלום שלי. כל כך מקנא בך".

קורטני מברכת את העוקבים החדשים שלה ומספרת עוד פרטים על הבית:

"יום נוסף, אוצר נוסף"

בסרטון נפרד סיפרו קורטני ומאט שבעלי הבית הקודמים השאירו בבית רהיטים עתיקים וחפצי נוי, כולל תיבת נגינה שמנגנת גרסה מסמרת שיער של מארש החתונה. "אלוהים אדירים!" צעקה קורטני בסרטון בו היא נחשפת לתיבת הנגינה לראשונה, "כל יום מגלים אוצר חדש בבית הזה".

  • עוד באותו נושא:
  • בתים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully