וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שיטת הבוריטו": כך תייבשו את הכביסה הרטובה בתוך כמה דקות ללא מייבש

20.11.2023 / 0:07

החורף הגיע ואתם צריכים לייבש באופן דחוף את החולצה או המדים? קבלו טריק נורבגי בעל שני שלבים ימסייע לכם לעשות את זה במהירות ללא מייבש

טריק לתליית בגדים לייבוש בבית/@chloesdealclub

החורף הגיע ולבגדים לוקח הרבה יותר זמן להתייבש אם תולים אותם בחוץ. מנגד - לא לכולם יש מייבש כביסה וגם אלה שיש להם לא ירוצו להפעיל אותו בשביל לייבש חולצה אחת (או מדי צבא). אבל אל דאגה, יש טריק לייבוש מהיר וזול והוא מגיע מנורבגיה.

טום רידר, יוטיובר נורבגי, העלה סרטון שבו הוא חושף כיצד בשני שלבים פשוטים הוא מצליח לייבש את הבגדים במהירות, ללא מייבש חשמלי.

מה הוא עשה? ובכן, בסרטון רואים כיצד הוא פורש מגבת לבנה על הרצפה לפני שהוא חושף את "שיטת הבוריטו" שלו לייבוש הבגדים.

"אנחנו הולכים להניח את הטי-שירט המכוסבת שלנו כאן, על המגבת", הוא אומר ולאחר מכן מסביר שצריך לקפל את המגבת על החולצה עד שהיא שזורה בה לחלוטין. "ברגע שנגיע לקצה והחולצה כולה עטופה במגבת - נתחיל לדרוך על הגליל", הוא המשיך והסביר שהמגבת תספוג ככה את כל הלחות מהחולצה.

ככה זה עובד

"ברגע שנגיע לקצה והחולצה כולה עטופה במגבת - נתחיל לדרוך על הגליל", הוא המשיך והסביר שהמגבת תספוג ככה את כל הלחות מהחולצה.

אפשרות נוספת, לדבריו, היא לסובב את המגבת במקום לדרוך עליה, אם כי הוא לא ממליץ להשתמש בשיטה הזו, במיוחד לא לפריטי לבוש עדינים יותר.

עוד על ייבוש כביסה
החורף הגיע? הטריק הקל והזול לייבוש כביסה במהירות ללא צורך במייבש

"הדרך שבה אתם מייבשים את הכביסה שלכם בחורף מסוכנת": כך תעשו את זה נכון

תוך כדי שהוא פותח את ה'בוריטו', הוא אומר שהשיטה שלו מקצרת את זמן הייבוש מכל לילה לכמה שעות בודדות. "אם אתה באקלים חם יותר - אתה כנראה יכול עכשיו ללבוש את החולצה והיא תתייבש מעצמה", המשיך והסביר, "אבל אם אתה באזור קר, אתה צריך לייבש אותה קצת יותר קודם".

השלב השני שלו זה לתלות את החולצה מעל מעקה ולהשתמש במייבש שיער על החום הנמוך ביותר כדי להוציא את שאר הלחות החוצה. "רק שים לב שאם אתה מכוון לחום גבוה מדי מדי אתה עלול להרוס את החולצה שלך", אמר טור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully