וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצא שני חדרים נסתרים בבית שלו - עם קופסאות מלאות במשהו מוזר

12.12.2023 / 0:03

גבר נותר בהלם אחרי שהשיפוצניקים בבית שלו חשפו בפניו חדר סודי, שבו היו קופסאות וכולן מלאות בדבר האחרון שהייתם מצפים למצוא בקופסה. וזה לא היה החדר היחיד שהוא חשף בבית

האוצר הסודי של סבא נמצא חבוי בעליית הגגג/RediscoverLost

גבר ששיפץ את הבית שלו ורצה לשפר את הבידוד בו, נדהם לגלות שיש חדר סודי בעליית הגג שלו. הוא היה בהלם כשהעובדים שביצעו את השיפוץ הודיעו לו על החדר והוא כמובן החליט לחקור את הנושא. הוא הסיר את קיר הגבס שהפריד בין הבית לחדר הזה וכשהוא הסתכל בפנים, הוא מצא עשרות קופסאות שאף אחד לא פתח אותן כנראה מאז שנות ה-60 של המאה הקודמת.

אם התעלומה הזו לא מספיק הזויה עבורכם - מסבתר שתכולת הקופסאות העלו סימני שאלה רבים וברשת החברתית אחרי שהוא סיפר ברדיט על הגילוי שלו: "אחד העובדים שלי שאל אם אני יודע שיש שם חדר. לא היה לי מושג אז קרענו את קיר הגבס ומצאנו שם מלא קופסאות משנות ה-60. כולן היו מלאות".

מלאות במה, אתם בוודאי תוהים ומפנטזים על זהב, כסף או סודות מהעבר. ובכן, תתכוננו לאכזבה. הוא סיפר: "פתחתי אותן בציפייה למצוא כמה דברים מגניבים. והם היו מלאות ב... אצטרובלים! זו הייתה אחת האכזבות הגדולות בחיי".

אוסף אצטרובלים מכניס את הטבע אל תוך הבית. מגד גוזני
מי ממלא קופסאות באצטרובלים?!/מגד גוזני

אבל זה לא היה החלל הסודי היחיד שהוא גילה, שכן הוא נתקל גם בארון סגור מתחת למדרגות כשנה לאחר שנכנס לבית.

הוא כתב: "למעשה מצאנו שני חדרים סודיים. אחד היה רק חדר מתחת למדרגות שהיה סגור. היו בו כמה צעצועים משנות ה-70".

עוד חדרים סודיים
אדם מצא בביתו "צינוק סקס חולני" שלא ידע על קיומו במשך 30 שנה

קנו בית ואז גילו מאחורי השירותים חדר סודי קריפי בטירוף


בתגובות לפוסט שלו, אחד הקוראים ניסה להסביר את התגלית המוזרה וכתב: "כשהייתי צעיר יותר, המשפחה שלי הייתה הולכת לאסוף אצטרובלים ומאחסנת אותם בעליית הגג שלנו. היינו משתמשים בהם להדלקה הקמין בחורף".

משתמש אחר תהה: "למה אנשים לא מאחסנים עותקים שמורים היטב של חוברות קומיקס של סופרמן, מהדורה ראשונה, או לפחות ערימה של תכשיטים? למה לעזאזל לאחסן אצטרובלים? כשאחד אחר ניסה להעריך: "כנראה שהם נאספו לצורכי יצירה. אולי קישוטים לחג המולד ולא היה שווה לארוז אותה כשעוברים דירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully