וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריק הפשוט שימנע מנמלים להשתלט על הבית שלכם

8.10.2023 / 0:04

מצאתם נמלים מטיילות על משטחים במטבח, בגינה או ברחבי הבית? מומחית להדברת חרקים מציעה לכם להשתמש במשהו שכבר יש לכם בבית כדי לעצור את הבעיה

ככה נמלים מחסלות צמחים/Houston Zoo

יש מעט מאוד דברים מלחיצים יותר מתגלית של שיירת נמלים במטבח (או בכל מקום אחר בבית). כל בית בישראל פגיע למתקפת נמלים. למעשה, סביר להניח שהנמלים חיות בקירות של הבית שלכם כבר במשך זמן רב, אך רק כשהן מוצאות דבר מה לאכול על הרצפה שבבית שלכם הן בוחרות לצאת ולהראות את פניהן.

גם בעלי החצרות והגינות מכירים את הבעיה - התפרצות נמלים בגינה יכולה להיות בעיה רצינית כי לעתים קרובות הן מתחילות לאט לאט לפלס את דרכן לתוך הבית בחיפוש אחר סוכר או כל מזון אחר.

אבל לפני שאתם נכנסים להתקף חרדה או מזמינים מדביר - יש כמה דרכים מאוד קלות להיפטר מנמלים ואפילו למנוע מהן להגיע מלכתחילה - ואת כל זה אפשר לעשות מבלי לקנות שום תרסיס או מכשיר מיוחד.

אנה מולינס, מדבירת חרקים מומחית בחברת פסטפיקס, חשפה מספר טריקים ושיטות כדי להעלים נמלים ולשמור אותם מחוץ לבית שלכם - והכל עם מוצרים שכבר יש לכם בבית

וזלין נגד נמלים

בטוח יש לכם באמבטיה או בארון התרופות ג'ל פטרוליום (שמוכר לכם בטח יותר בשם וזלין) ואתם משתמשים בו לטיפול בכוויות או הרגעת עור יבש - אבל מסתבר שבאופן מפתיע הוא גם עוצר נמלים מלהיכנס לבית.

"פזרו כמות נדיבה של וזלין על פני שבילים וסביב נקודות הכניסה לביתכם", אומרת אנה. "נמלים משאירות אחריהן שובל של פרומונים ויוצרות שביל מסביב לבית שלך שנמלים אחרות יוכלו ללכת אחריו. הווזלין מרכך את הריח ויעזור לעצור את חבריהם בדרך למטבח שלכם.

עוד טיפים נגד נמלים
שיטת סבתא: חשפה כיצד אפשר להפטר בקלות מנמלים ללא כימיקלים - ועם תפוזים

כך תיפטרו מנמלים בבית בעזרת אבקת טלק

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
גיף נמלים. Giphy
גיף נמלים/Giphy

ומה עושים עם נמלים בגינה?

מומחה גינון מ-Fantastic Gardeners חשף עוד ארבעה טריקים קלים לגרש נמלים אחת ולתמיד, ויש שיטה אחת שהיא לגמרי בחינם. תחילה הוא המלית על טריק ההדברה החינמי של שפיכת מים רותחים על פתחי הקן והסביר שניתן לעשות זאת שוב ושוב עד שכל הנמלים מתו.

"כדי למגר את כל הנמלים בגינה שלך, אתה צריך ללכת ישר למקור. השיטות הבאות הוכחו כמרחיקות נמלים גם מחוץ לקן וגם בתוכו", הוא אמר ל-SUN הבריטי, והוסיף שיטה זולה נוספת לגרש נמלים - לערבב סבון ניקוי כלים ושמן יחד עם מים. מערבבים חצי כפית סבון וכפית וחצי שמן יחד עם ליטר מים בבקבוק ספריי. התמיסה הזו תחנוק את הנמלים מחוץ לקן אם תרססו עליהן ישירות. לאחר מכן אפשר להשתמש בשאר התמיסה כדי לשפוך לתוך הקן.

אופציה אחרת היא שימוש בחומץ לבן אותו אפשר לשפוך ישירות לתוך הקן. לבסוף, המומחה חשף שתערובת של אבקת סודה לשתייה וסוכר היא ה"תרופה הביתית היעילה" ביותר שכן היא מושכת את כל הנמלים למלכודת - לא רק שהנמלים יבואו ויאכלו את תערובת הסודה לשתייה והסוכר, הן גם יחזירו אותה לקן והסודה לשתייה תתחיל להרוג אותן. פשוט ערבבו סודה לשתייה עם סוכר עד שהן הופכות לעיסה ולאחר מכן הניחו כמויות קטנות מהמשחה שנוצרה מסביב לכניסות של קן הנמלים.

  • עוד באותו נושא:
  • נמלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully