וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיטת סבתא: חשפה כיצד אפשר להפטר בקלות מנמלים ללא כימיקלים

25.7.2023 / 0:04

סבתא חביבה פרסמה סרטון שהטריף את הרשת אחרי שהדגימה בו כיצד ניתן להימנע מהופעת נמלים בבית בעזרת פרי. מה הטריק? צפו

ככה נמלים מחסלות צמחים/Houston Zoo

סובלים מנמלים בבית שלכם ולא מצליחים להיפטר מהן? במקרים שכאלה רוב האנשים יבחרו להשתמש בכל מיני חומרי הדברה רעילים כדי למגר את הנמלים, אבל סבתא אחת העלתה סרטון ויראלי לטיקטוק שבו היא חשפה דרך הרבה יותר בריאה, קלה וזולה להיפטר מנמלים.

בסרטון שצבר מעל 850 אלף לייקים וכשהיא לובשת חולצת תפוזים, הסבתא החביבה לשמונה נכדים הסבירה מדוע כדאי לכם לשמור על קליפות התפוזים ולא לזרוק אותן לפח.

ככה היא עושה את זה

@brunchwithbabs

? DIY All Natural Ant Deterrent Spring is one of those times of year where we find our little ant friends making their way into our homes. Here is a natural way to deter ants from coming inside and bonus you can use the spray all over your house as it is a natural all -purpose cleaner. ?Fill a mason jar with orange peels ?Cover the orange peels with white vinegar. Make sure the peels are completely covered and put a top on the jar. Place a piece of parchment paper between the lid and the jar. Vinegar erodes metal and will eat away at your metal lid. ?After 2 weeks, strain the orange peels out of the vinegar and put back in a jar or bottle. ?All-purpose cleaner: Mix ½ parts vinegar with ½ parts water in a spray bottle. Use all over your house - on counters, bathrooms and floors. ?Ant deterrent: Mix ½ parts vinegar with ½ parts water in a spray bottle (you can use the same bottle for cleaning and deterring). Spray around the doors, windows or cracks where ants are coming in. Ants hate the smell of orange and vinegar so the mixture will deter them from entering your home. This does NOT kill the ants. Happy Spring! XO Babs

♬ original sound - everyone's grandmother

עוד טריקים לטיפול בנמלים
כך תמנעו מהנמלים להיכנס אליכם הביתה בטריק זול ופשוט לביצוע

כך תיפטרו מנמלים בבית בעזרת פריט שכבר יש לכם בארון


מה הטריק אתם שואלים? ובכן, היא חשפה בסרטון כיצד היא מכניסה את קליפות התפוזים לצנצנת אטומה יחד עם חומץ לבן שמכסה אותן לגמרי. את התערובת הזו היא שמרה במשך שבועיים (עם נייר אפיה בין הנוזל לפקק) ולאחר שבועיים מסננים את קליפות התפוזים מהחומץ ואת הנוזל שנוצר היא מחזירה לצנצנת או לבקבוק.

בשלב הזה ניתן להפוך את התפוזים או לחומר לניקוי כללי או לספריי דוחה נמלים.

כדי ליצור חומר ניקוי רב תכליתי היא מערבבת ½ כמות של מי התערובת עם ½ כמות מים רגילים בבקבוק ספריי. לדבריה אפשר להשתמש בתרסיס הניקוי הזה בכל רחבי הבית - על דלפקים, בחדרי אמבטיה ועל הרצפה.

להרתעת נמלים: מערבבים כמות שווה של תערובת חומץ התפוזים עם מים בבקבוק תרסיס (ניתן להשתמש באותו בקבוק שאתם משתמשים לניקוי). רססו את הספריי הזה סביב הדלתות, החלונות או הסדקים שמהם נכנסות הנמלים. היא מבטיחה שהנמלים שונאות את ריח התפוזים והחומץ ולכן התערובת הזו תרתיע אותן מלהיכנס לביתכם - וזה לא הורג אותן וכמובן שזה גם הרבה יותר בריא לסביבה וללא כימיקלים. אחד המגיבים טען שכדאי להוסיף לתערובת קינמון כי הנמלים שונאות קינמון משום מה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully