וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עבדתי בעיר הגדולה עשור ולא יכולתי להרשות לעצמי דירה - אז חפרתי מערה"

8.8.2023 / 18:11

גבר שלא היה יכול להרשות לעצמו לקנות דירה בעיר החליט במקום זאת לחפור לעצמו מערה ולבנות בה את בית חלומותיו. לא תאמינו מה הוא עשה שם

ככה זה נראה בתוך המערה/虎哥石壁凿豪宅(本人)

גבר שמכנה עצמו ברשת "מר טייגר" סיפר שאחרי שעבד במשך עשור בעיר הגדולה ועדיין לא היה יכול להרשות לעצמו לקנות דירה, הוא החליט לחפור מערה ולבנות לעצמו אחת כזאת. הוא בנה את בית חלומותיו התת קרקעי והציג אותו בערוציו ביוטיוב ומבקבילה הסינית שלו - Xigua.

טייגר חזר לעיר הולדתו בסין הכפרית לאחר שהתעייף מחייו בעיר הגדולה והחליט ליצור את בית החלומות שלו. הוא השתמש במכונות כדי לחצוב את המערה ולחתוך את האבן עד שיצר מקום גדול מספיק כדי לחיות בו.

לאחר מכן המשיך השיפוצניק לסדר את הנכס, כולל לדאוג לואלינסטלציה וחשמל. התוצאה היא בית-מערה נאה ונעים למגורים שכל הזמן מתעדכן, כשטייגר ממשיך לחפור בו חדרים נוספים ואפילו מקים לעצמו חווה קטנה.

ככה זה נראה

בערוצי המדיה החברתית שלו הוא חשף שהוא עבד קשה בעיר 10 שנים, אך התעייף מהמרדף אחר הכסף. טייגר פרסם סרטון בו הסביר שהוא לא רוצה להרגיש יותר כמו "עבד" ורוצה עצמאות מלאה - ללא חובות לבנק. "החיים אינם קלים, הדבר החשוב ביותר הוא להתמיד, לעבוד קשה ולקוות לראות את התוצאה", כתב טייגר.

בית המערה שלו ממוקם במחוז סצ'ואן - שבו מתגוררים כ-81 מיליון בני אדם. טייגר החליט לאחרונה לרהט את ביתו ביצירותיו. הוא בנה רהיטים משלו מעץ, התקין פאנלים סולאריים, טיפח גינה, בנה בריכה ואפילו הציב גדר בחצר הקדמית שלו.

עוד בנושא:

נער חפר שש שנים בית תת קרקעי בגינה לאחר ריב עם הוריו - והתוצאה מטורפת

כך הפכה מערה עתיקה לבית מעוצב ומטריף

בית המערה שלו הוצג על ידי ערוץ Quantum Tech HD, כאשר הסרטון זכה ליותר מ-168 מיליון צפיות מאז יוני 2021.

הוא ממשיך לעבוד - זה מה שהוא עשה אתמול

מר טייגר ממשיך לעדכן את מעריציו באופן קבוע עם סרטונים חדשים על ההתפתחויות בבית חלומותיו - ורבים התרשמו. "כל מי שאי פעם עסק בבניין יכול לספר כמה זה קשה להפליא, נפשית ופיזית", כתב אחד ואחר הוסיף: "כמות הידע והסבלנות שיש לאיש הזה היא מדהימה". צופה נוסף אפילו השווה את מאמציו לבניית מבנים עתיקים כמו הפירמידות של מצרים.

  • עוד באותו נושא:
  • סין
  • מערה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully