וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנתה ספה במחיר מציאה ברשת - ואז גילתה את העבר המפוקפק שלה

24.8.2023 / 0:03

משתמשת טיקטוק ידועה הצליחה לרכוש ספה במחיר מציאה ברשה - וחשבה שעשתה את עסקת חייה. אלא שאז היא העלתה סרטון לרשת והמגיבים כבר גילו לה למה שימשה הספה הזאת בעבר

קניתי ספה עגולה בפייסבוק/malloryonthemoon

אישה שהתגאתה להראות את הספה שלה בטיקטוק - אותה רכשה מיד שנייה - קיבלה הודעה בעקבות השיתוף שכנראה לספה היה עבר מפוקפק מאוד. מאלורי, שמעלה סרטונים לטיקטוק באופן קבוע תחת השם @malloryonthemoon, קנתה ספה עגולה מהמארקט פלייס בפייסבוק.

היא חיפשה אחר רהיט "פאנקי" שיתאים למקום החדש שבו היא גרה, והיא בעיקר אהבה את העובדה שלספה יש חלקים שניתנים להסרה ואפשר לסדר אותה מחדש. לא רק זאת, היא הצליחה להשיג את הספה במחיר מציאה של 700 דולרים בלבד. לשם השוואה, ספה דומה, יד ראשונה, נמכרה במחיר קצת מופקע אבל אמיתי לחלוטין של 4,000 דולרים. כן, הפער גדול מאוד.

בהתתחלה היא התלהבה מהספה

מאלורי מיהרה להשוויץ במציאה האחרונה שלה והעלתה סרטון של הספה הענקית לרשת. במהרה כמה מהעוקבים שלה החלו להעלות הצעות לגבי מה שימשה הספה אצל הבעלים הקודם שלה.

כמה מהאנשים טענו שזאת ספת "סוונגרים" והיו כאלה שאמרו שראו פריט שכזה במסיבת סווינגרים ספציפית. "לסווינגרים יש טעם נהדר ברהיטים", כתב אחד המגיבים ושני הוסיף: "אני יכול להוסיף שבהחלט ראיתי ספה מהסוג הזה, אבל אני מתחנן בפנייך, תנקי אותה לפני שאת יושבת". שלישי הגיב ואמר: "ראיתי כזאת במועדון סווינגרים - ולא היו שם אנשים עם בגדים".


עוד בנושא:
אישה קנתה בית מבלי לראות אותו קודם לכן ומצאה תא כלא במרתף

יותר מזוהם מהאסלה: הטריק שמעלים כתמים צהובים מהכרית

ואז כולם גילו לה את ההיסטוריה של הספה:

והיא נפרדה ממנה:

"ברגע שראיתי את זה, נזכרתי בספת הסווינגרים של 'אוסטין פאוורס', אבל מותק, זכית בזהב! רק 700 דולר!", כתב רביעי. משתמש נוסף בטיקטוק הוסיף: "ממבט ראשוני על הספה ידעתי שמדובר בספת סווינגרים וידעתי שצריך לנקות אותה, מבלי לקרוא את התגובות".

למזלה, מאלורי ראתה את הצד המצחיק ושיתפה עדכון של הסרטון בו היא מתייחסת ל"ספת הסווינגרים" שלה. "כשאת קונה ספה בפייסבוק - ובטיקטוק מגלים לך שהיא ספת סווינגרים". בסרטונים נוספים היא סיפרה שלספה יש מקום של כבוד בבית שלה ושהיא מתעלמת מהעבר שלה. אם אתם תוהים, היא גם סיפרה שדאגה לנקות אותה. אולם, בעדכון האחרון שלה בנוגע לספה היא כתבה: "סופה של תקופה. שלום לך ספה עגולה", מה שגרם לעוקבים שלה לתהות האם היא לבסוף החליטה להיפטר ממנה. "הספה הזאת היא החלום שלי, את הולכת להתגעגע אליה", כתב אחד בתגובה ואחר הוסיף: "מי היה נפטר מדבר כזה? את עושה טעות".

  • עוד באותו נושא:
  • ספות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully