וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה קנתה בית מבלי לראות אותו קודם לכן ומצאה תא כלא במרתף

17.8.2023 / 0:04

אישה קנתה בית ישן בפלורידה במכירה פומבית וכשעשתה סיור ראשוני בבית גילתה מה שנראה כמו תא מעצר שבו השתמשו המשמר האזורי: "מי מחזיק דבר כזה חוץ מרוצחים סדרתיים?". לגולשים היו מחשבות אחרות

זה מה שהיא מצאה בבית הישן שקנתה/@malloryonthemoon

מלורי, טיקטוקרית מצליחה של DIY, טוענת שהיא רכשה במכירה פומבית בית משנות ה-20 של המאה הקודמת בפלורידה מבלי שראתה אותו. היא ערכה לצופים סיור במשכן "המצמרר והמוזר" שעלה לה 59,000 דולר ולדבריה שיכן פעם אסירים במרתף.

בקומה השנייה מלורי הצביעה על הציפוי החיצוני וציינה שעל כל אחת מהדלתות יש פעמון נקישה משלה ואורות עצמאיים. "אני מוצאת את זה כל כך מפחיד", היא הודתה בקליפ שפרסמה ב-2020 ולאחרונה הפך שוב לויראלי. הדבר הבולט הנוסף בבית הוא המרתף - שלטענת מלורי שימש כתא כלא קטן כשהבית היה בבעלותו של שוטר מקומי.

"השוטר היה מחזיק פה אנשים כשהכלא היה סגור, ואז היו לוקחים אותם לשם בבוקר", היא הסבירה.

בקליפ שפורסם במאי, מלורי התוודתה שהיא הייתה מבולבלת מאוד כשנודע לה על תא הכלא במהלך הסיור הראשוני בבית החדש שלה. "למי יש תא כלא במרתף שלו מלבד רוצחים סדרתיים?" היא תהתה.

היא גם ציינה את הטפט המוזר שמצאה בבית, שתלוי כעת בחדר האוכל שלה, ושדלת המרתף המובילה למעלה ננעלת מבפנים החוצה ולא מבחוץ פנימה.

הניו יורק פוסט פנה אל מאלורי לפרטים נוספים, אך היא לא הגיבה.


עוד ממצאים בבתים
אדם מצא בביתו "צינוק סקס חולני" שלא ידע על קיומו במשך 30 שנה

משפחה מצאה את האוצר של סבא מוחבא מתחת לרצפות בעליית הגג

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

וכעת היא משפצת את הבית

@malloryonthemoon @Angi has made renovating so much eaiser by connecting me to local pros and leaving the not so fun stuff to the them and letting me enjoy what I do best, decorating & DIY! #AngiThat #ad ♬ In the Bosom - Sweet After Tears

העוקבים שלה מיהרו להעלות השערות למה הבית שימש במשך השנים. "בשלב מסוים נסופו חלקים לבית והוא חולק למספר אזורי מגורים", כתב אחד מהם בהתייחסו למראה החיצוני של הקומה השנייה.

"זה כנראה היה פנסיון בשלב מסוים", הוסיף אחר. "האורות הנפרדים נובעים כנראה מכך שהחדרים האלה הושכרו ללילה, ולכן לכל אחד יש תאורה משלו". אחרים חשבו שהיא קצת אובר דרמטית: "אני לא מוצא את זה מפחיד בכלל שיש כלא במרתף", כתב לה מגיב אחד. "את מפחדת בקלות רבה מדי."

  • עוד באותו נושא:
  • כלא
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully