וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא חומרי הדברה: כך תפטרו בקלות מזבובי הפירות שפלשו לבית שלכם

12.7.2023 / 0:02

הקיץ הגיע ואיתו גם הזבובים? אל דאגה, יש פטנט מקורי וקל שיסייע לכם להיפטר מהם בקלות. ועם השקעה מינימאלית בלבד, אם בכלל

ככה תפטרו מזבובי פירות בתוך דקה/amandamilne_88/TikTok

הקיץ הגיע, אנחנו מנסים לאוורר את הבית בכל דרך אפשרית וזה אומר גם להשאיר את החלונות פתוחים כדי לאפשר כניסת כמה שיותר אוויר. אלא שהאוורור הזה מאפשר גם את כניסתם של זבובים בכלל וזבובי פירות בפרט שמגיעים בהמוניהם ומחפשים מקום לח ונעים להסתתר בו. ניסיתם את כל הטריקים האפשריים ולא הצלחתם להיפטר מהם? אל דאגה, יש פיתרון.

באתר Good Housekeeping חשפו פטנט מקורי שבעזרתו ניתן פשוט ללכוד את הזבובים האלו בדרך יעילה מאוד וגם זולה מאוד, ללא חומרי הדברה מזיקים או מסוכנים.

אישה מנסה להרוג זבוב במטבח. Giphy
זבובים בבית? יש פיתרון/Giphy

זה מה שצריך לעשות

לוקחים בקבוק פלסטיק וחותכים אותו באמצע, כאשר החלק התחתון קצת יותר גבוה מהחלק העליון. מוציאים את הפקק של הבקבוק וממלאים את החלק התחתון במים. אפשר להוסיף קצת חומץ כדי להרחיק דבורים ואז מכניסים את החלק העליון בצורה הפוכה בתוך החלק התחתון - כדי להעניק לבקבוק צורה של משפך.

שמים קצת מים עם סוכר (או חומץ תפוחים) סביב הפתח של הבקבוק כדי למשוך את הזבובים ואז צריך לעשות שני חורים בחלק העליון כדי להעביר שם שרוך או חוט ולתלות את המלכודת איפה שרוצהים. מסתבר שזו שיטה נהדרת להיפטר מכל סוגי ההזבובים בלי להשתמש בכימיקלים מיותרים. זו גם דרך קלה מאוד וזולה וכל מה שצריך לקנות בשבילה זה קצת סוכר או חומץ תפוחים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

ככה זה נראה

מה קורה אז? הזבובים מריחים את הפיתיון הסוכרי ועפים לתוך הבקבוק כדי להשיג אותו - וברגע שהם בפנים הם נלכדים בקלות ועפים לחלק התחתון של הבקבוק, כאשר אין להם דרך לצאת והם גם לא יוכלו לעשות זאת כי הכנפיים שלהם יירטבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully