וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא להאמין: הטריק הפשוט למנוע מזבובים להיכנס לבית

עודכן לאחרונה: 20.9.2023 / 14:53

נמאס לכם מהמעופפים שהגיעו עם עונת הקיץ? טריק קל ששותף בקבוצת הפייסבוק של מיס הינץ' עונה על הצרכים שלכם וכל מה שאתם צריכים לעשות זה לקחת שקית, מים וכמה מטבעות

טריק שקית המים והמטבעות להרחקת זבובים/@miseenplace_au

הרבה אנשים אוהבים את הקיץ, את האפשרות לצאת החוצה ולהינות ממזג האוויר החם, ללכת בו לים או לבריכה. אבל מה שאנשים פחות אוהבים בקיץ זה את הזבובים והיתושים שמגיעים יחד עם העונה וכבר כעת רוב האוכלוסיה סובלת ממכת מעופפים. ברגע שפותחים את החלון או הדלת לקצת אוויר, יצורים רבים חודרים הביתה - אבל מסתבר שיש דרך פשוטה לגרום להם להיעלם.

העוקבים של גורו הניקיון מיס הינץw שיתפו טריק שבאמצעותו הם מונעים מהחרקים להיכנס לבית שלהם, והוא ממש פשוט. הכל החל עם אישה שפרסמה בעמוד הפייסבוק שלהם את השאלה "מה הדרך הטובה ביותר להיפטר מזבובים? אני חיה ליד חוות פרות וסובלת מאוד", בתגובות הסבירו לה מומחי הניקיון שכל מה שצריך לעשות זה לקחת שקית של סנדוויצ'ים, למלא מחצית ממנה במים ולהכניס בפנים כמה מטבעות - ויש לכם את דוחה הזבובים המושלם.

שקית עם מים ומטבעות להפחדת זבובים. Mrs Hinch Cleaning Tips/Facebook, צילום מסך
זה עד כדי כך פשוט/צילום מסך, Mrs Hinch Cleaning Tips/Facebook
שקית עם מים ומטבעות להפחדת זבובים. Mrs Hinch Cleaning Tips/Facebook, צילום מסך
התוצאות מבטיחות/צילום מסך, Mrs Hinch Cleaning Tips/Facebook

הגולשים טענו ששקית כזאת שתלויה ליד החלונות הפתוחים גורמת לזבובים שלא להיכנס כי הם חושבים שזה קן צרעות ויתרחקו מהסכנה. "צריכים להחליף את המים מדי פעם", כתבה האישה, "אבל יתושים, זבובים וגם צרעות פשוט לא יתקרבו אל הבית שלכם יותר".

עוד דרכים להפטר מחרקים
כך תיפטרו מעש המזון - וזו הסיבה שהוא כה נפוץ אצלכם

הג'וקים חוזרים: השיטות הנכונות להיפטר מהם - ואלו שעושות את ההפך הגמור

ככה זה עובד

על פי האתר של הדיילי אקספרס הבריטי, ההסבר לזה שטריק עובד הוא אחר. לטענתם זה קורה בגלל שלזבובים יש ראייה יחודית והם רואים דברים אחרת מהדרך שבה אנחנו רואים. הם בעלי עין מורכבת (מכונה גם "עין פסיפס" או "עין תשבץ") שהיא מערך של עיניים רבות זעירות וצמודות - זה אומר שהזבובים רואים את שקית המים מספר פעמים בבת אחת, וביחד עם המטבעות זה יוצר קשת של צבעים בעיניים וזה מכאיב להם מאוד.

יש דרכים נוספות להיפטר מזבובים בבית שלכם, וזה מתחיל מנקיון טוב של הבית. על פי מומחה המזיקים וולטר מרפי: "הדרך הטובה ביותר להיפטר מזבובים זה לנקות את הבית מכל דבר שקשור לסוכר, בשר רקוב ואשפה נוספת. תנקו משטחים ותזרקו את פח האשפה שלכם כמה שיותר וזה ימנע מהזבובים להגיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully