וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תפטרו מזבובי הפירות המטרידים בלי מאמץ - והבית יריח נפלא

עודכן לאחרונה: 6.10.2021 / 23:28

עונת זבובי הפירות הגיעה ושוב אנחנו מחפשים טיפים ברשת שיסייעו לנו להיפטר מהם. הטריק הבא כל כך פשוט ומוצלח שהיינו חייבים לשתף אתכם

ככה תפטרו מזבובי פירות בתוך דקה/amandamilne_88/TikTok

זבובי הפירות המעצבנים חזרו לביתנו עם בוא הסתיו, כשהפירות והירקות שלנו בשלים כעת יותר מתמיד. גוגל טרנדס מראה על עלייה בחיפוש אחר שיטות להיפטר מזבובים. כדי למנוע מכם את החיפושים ולפתור לכם את הבעיה אחת ולתמיד, מצאנו שיטה יעילה במיוחד, פשוטה ומהירה לביצוע - וגם כזו שתשאיר ריח מרענן בבית שלכם.

אמנדה מילן שיתפה את הטריק הנפלא הזה בחשבון הטיקטוק שלה וכתבה: "זה טריק הטיקטוק הטוב ביותר שנתקלתי בו אי פעם. זבובי הפירות הקטנים האלה הרסו לי את החיים". כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להניח מעט אננס בבקבוק ולהכניס פנימה קונוס של נייר כך שהוא יכסה לגמרי את פתח הבקבוק. זה הכל. זבובי הפירות יכנסו אל הבקבוק דרך הקונוס ולא יצליחו לצאת, כך שלמעשה הרכבתם לעצמכם סוג של מלכודת זבובים, כשהאננס עצמו ישרה נינוח מרענן בבית.

כך תעשו זאת:

השיטה הרשימה רבים. הסרטון צבר מעל 1.9 מיליון צפיות, 139 אלף לייקים ו-2,000 תגובות. "זבובי הפירות פלשו למרחב האישי שלי לאחרונה. חשבתי שאני היחיד בצרה הזאת", כתב אחד ואחר הוסיף: "הלוואי שהייתי יודע על הטריק הזה בתחילת הקיץ. כבר מאז אני סובל מהם". אחר כתב: "וואו, תודה רבה. הם הטריפו לי ת'ראש לאחרונה. כל כך הולך לנסות את זה".

היו גם כמה הצעות לשיטות חלופיות במקום שימוש אננס, כשאחד מהמגיבים הציע להשתמש בתערובת של חומץ וסוכר עם נוזל כביסה בקערה מכוסה בניילון נצמד בו נוקבו חורים - כך שהזבובים יתפתו להכנס לתוך הקערה אבל לא תהייה להם את היכולת להימלט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully