וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מרוויחה 300 ש"ח לשעה מניקוי בתים בתחתונים וחזייה"

3.7.2023 / 0:19

בחורה שהחלה לעבוד כשכירה בניקוי בתים בעירום חלקי טוענת שהיא מרוויחה ב-10 שעות מה שהיא לא הרוויחה ב-40 שעות בעבודתה הרגילה: "אני רק צריכה לצבור עוד לקוחות כדי להתפטר לגמרי מהעבודה שלי

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

ככה עובדת חברת ניקיון בעירום/Naturist Cleaners Promo

צעירה בריטית חשפה שהיא מרוויחה כמעט 83 דולר (יותר מ-300 שקלים) לשעה מניקוי בתים - בגלל שהיא עושה זה כשהיא לבושה רק בתחתונים וחזייה שלה. "אני אוהבת להיות ערומה ואוהבת לנקות, אז זה היה שילוב מנצח עבורי עם שכר מעולה", אמר ריאנון, בת ה-32, לסוכנות הידיעות קייטרס.

ריאנון, שהיא קוסמטיקאית בחיי היום-יום שלה, עובדת כעת במשרה חלקית ב"חברת הניקיון בעירום". "בשלושה עד שישה החודשים הבאים אצטרך לעבוד רק 10 שעות בסך הכל עבור מה שארוויח ב-40 שעות שבועיות עם המעסיק הנוכחי שלי", היא אמרה. "עכשיו אני רק בונה את קהל הלקוחות שלי באזור כדי שזה יאפשר לי לעזוב את העבודה הנוכחית שלי ולנקות בעירום במשרה מלאה".

איך זה עובד? ריאנון הסבירה שהבגדים שהיא לבשת לבית של כל לקוח משתנים בהתאם למה שאותו אדם רוצה. "אנחנו צריכים להגיע לכל הזמנה בלבוש די רגיל אבל מוקפד, אבל לגבי מה שלובשים בזמן הניקיון - זה לפי בקשת הלקוח", הסבירה, "אם הם רוצים שנלבש בגד או צבע תחתון מסוים, הם יבקשו את זה".

אם חששתם מכך שהיא סובלת כל היום מהטרדות מיניות היא ממהרת להרגיע: "כל הלקוחות שלי היו ג'נטלמנים ומקסימים. הם מאוד מחמיאים לי, מה שמחזק את הביטחון העצמי שלי". היא הוסיפה כי לנקות בתים של זרים בעירום זה בדיוק כמו "סתם יום עבודה רגיל", וזה גם מעודד אותה "לקום ולסדר את השיער והאיפור שלי וללכת בדילוגים".

עוד מנקות בעירום חושפות
"אני מנקה בתים בעירום ומרוויחה מעל 8,000 שקלים לחמש שעות עבודה"

"הם רק רוצים סקס": האמת המלוכלכת של החברות המציעות שירותי ניקיון בעירום מלא


ריאנון גם שיבחה את המחויבות של החברה בה היא עובדת לבטיחות שלה. "למעשה ביררתי עם חברות ניקיון בעירום אחרות באזור שבו אני גרה, אבל הן לא מבצעות שום בדיקות בטיחות למנקות או ללקוחות", אמר הצעירה ילידת מנצ'סטר. "הרגשתי לא בנוח שהם מוכנים פשוט לשלוח מנקות לנכסים של לקוחות ללא בדיקת בטיחות רלוונטית. זה די מדאיג אם אתה שואל אותי," היא המשיכה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מנקה בתים בעירום. Naked Cleaning Company,,
מייסדת חברת הניקיון העירום, ניקי בלטון/Naked Cleaning Company,

ריאנון הצהירה שחלק גדול מהנוחות שלה לנקות בעירום נובע מהידיעה שהבוסית שלה ומייסדת חברת הניקיון העירום, ניקי בלטון, נמצאת במרחק שיחת טלפון. "אני אוהבת את המגע האישי שאני מקבלת מהבעלים", היא אמרה, "זה מאוד חשוב ומרגיע". לדברי בלטון, בטיחות העובדות (והעובדים) היא בראש סדר העדיפויות שלה. "יש לנו כלים רבים שנועדו להגן על המנקים", אמרה בלטון, שהקימה את החברה ב-2020. "בטיחות האנשים כל כך חשובה לי - המנקים האלה הם בנות, בנים, שותפים, אמהות ואבות של אנשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully