וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקיון פסח? אלו 5 הטעויות הנפוצות שיש להימנע מהן בניקוי הבית

31.3.2023 / 0:05

גורו ניקיון שיתפה ברשת חמישה טיפים שעשויים להיות מועילים מאוד כשאתם רוצים להבריק את הבית שלכם. ותתפלאו, רובנו לא מקפידים עליהם ולא מודעים אליהם בכלל ולכן התוצאה פחות טובה. צפו, הפנימו ורוצו לנקות

חמש טעויות שאתם עושים כשאתם מנקים את הבית/Instagram/@home_reimagined2

גם אתם מתכוננים או בעיצמןם של הניקיונות היסודיים והמתישים של פסח? אושיית ניקיון פופולארית שנקראת @homes_reimagined2 באינסטגרם וטיקטוק שיתפה עם עוקביה חמש טעויות שרובנו עושים בניקיון הבית וגם אם אנחנו חושבים שאנחנו מנקים הכי יסודי שאפשר, אלו טעויות שחוזרות על עצמן בדרך כלל שוב ושוב ושוב. אבל לא עוד.

הטעות הראשונה היא לנקות עם סמרטוט מיד לאחר שאתם שמים את חומר הניקוי על המשטח (שיש, תנור וכו'). כאשר אתם מרססים את חומר הניקוי, תנו לו קצת זמן לעמוד על המשטח ולהמיס את החיידקים. במקום לנגב מיד - שזו טעות, תנו לחומר לעמוד ולעשות את העבודה שלו. על רוב מוצרי הניקוי מופיעה המצה לזמן שכדאי לתת להם "לשבת" לפני שמשפשפים אותם פנימה או מנגבים אותם אבל בדרך כלל יש להשאיר את החומר בין 2 ל-5 דקות על המשטח ורק אז לנגב עם סמרטוט.

צפו בסרטון שלה

@home_reimagined 5 cleaning mistakes you may be making! ? 1) Not letting the product sit to penetrate the germs long enough: If you are wiping up right away, then you aren't letting the product do its job and eat up the grime while disinfecting! 2) Using too much product in mop bucket or not wringing out your mop enough ?: If your floors are ending up streaky, it means the mop head has too much water on it (wring it out better) and if the floors come out cloudy, then you have put too much product in the bucket ? 3) Not vacuuming carpet in cross direction: If you are only vacuuming one direction and not flipping and vacuuming sideways/the other direction afterwards, you aren't getting deep into the carpet fibers and picking everything up! ? 4) Not dusting or vacuuming surfaces first: ensuring you are dusting or using a soft haired brush to vacuum dirt and debris before wiping any surface is very important to ensure you aren't just adding water to dirt and creating mud in your home! ? 5) Not Maintaining Your Cleaning Machines: Make sure you be cleaning and maintaining your cleaning machines and rags properly, so that you can extend the lifetime of them! ?We will go over maintaining and cleaning machines during our spring cleaning segment coming up! ? Are you making any of these mistakes?! Follow for more cleaning tips! Products ? in Amazon Shop in B | 0, see the "as seen in videos" list❤️ #cleaningtiktok #cleantok #cleaningtips #cleaningmistakes #cleaning ♬ original sound - Home Reimagined

עוד לניקיונות פסח
וודקה, אורז וקטשופ: כך תנקו את המטבח עם מוצרים שיש לכם במזווה

תקתקנו לו"ז: הטיפים של ליני-קליני לניקיון פסח מתחילים מהיום

אבל זו לא הטעות היחידה שאנחנו עושים בניקוי הבית שלנו - רוב הסיכויים שאנחנו משתמשים ביותר מדי חומר ניקוי - במיוחד בשטיפת הרצפה. "אם אחרי השטיפה הרצפות שלך נותרו מפוספסות, זה אומר שעל ראש המגב יש יותר מדי חומר ניקוי, ואם הן עכורות אז שמת יותר מדי חומק ניקוי בדלי", הסבירה המקצוענית.

עוד טעות? כשאתם שואבים את השטיח - שאיבת האבק בשני הכיוונים תבטיח שלא יוותר אבק תועה או לכלוך בשום פינה. מעבר על אותו אזור פעמיים מבטיח שאתה "נכנס עמוק לתוך סיבי השטיח ואוסף הכל", היא הסבירה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שואב אבק. @NEAT.CAROLINE/TIKTOK, Giphy
אל תשכחו לשאוב לשני הכיוונים/Giphy, @NEAT.CAROLINE/TIKTOK

הטעות הבאה שאולי אתם עושים היא לא לנקות את האבק לפני שאתם מרססים את חומרי הניקוי. אם אתם באמת רוצים להיפטר מהלכלוך, ריסוס של האבק במוצרים רטובים רק ימרח אותו מסביב, במקום להעלים אותו.

ודבר אחרון: תדאגו לתחזק את מכשירי הניקוי שלכם (שואבי אבק, דייסונים וכו'). המכשירים האלו דורשים תחזוק תקופתי שכולל ניקוי מסננים וגם החלפת חלקים אם צריך. אם תטפלו בהם כמו שצריך, הם יחזיקו מעמד הרבה יותר זמן ויעבדו הרבה יותר טוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully