וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר מזהירה: כולנו מנקים לא נכון את השירותים וזה מה שחובה לעשות

17.3.2023 / 0:05

השירותים בבית זה אולי המקום הכי מטונף, אבל לא משנה כמה ננקה אותם - יש פעולה שהרבה מאוד אנשים לא עושים כשהם מורידים את המים ומסתבר שזה קריטי לבריאות שלנו

הטעות שכולם עושים בניקוי השירותים/@thebigcleanco

אחד המקומות הכי מטונפים בבית הוא ללא ספק השירותים שלנו. זה טבעי שמקום שאנחנו עושים בו את צרכינו ידרוש ניקוי תכוף יותר, אבל מסתבר שניקינו את השירותים שלנו לא נכון עד עכשיו. ככה לפחות טוענת אמה הארדינג, מיקרוביולוגית שמתמחה בוירולוגיה, שהסבירה שניקוי על בסיס שבועי עם מים וסבון יכול לעשות את העבודה, אבל זה מאוד תלוי כיצד אתם מנקים.

"מים עם סבון יעילים מאוד בחיסול מגוון גדול של מיקרובים, כך שהניקוי הרגיל שלכם יכול לסיים עם זה", היא הסבירה. אתם יכולים להשתמש בחומרי חיטוי נוספים כשהשירותים צוברים לכלוך וזוהמה. אולם, יש דבר אחד שאמה מתעקשת שאתם צריכים לעשות כשזה מגיע לשירותים שלכם. מנחשים מה?

הורדת מים בשירותים. son Photo, ShutterStock
מורידים את המים? תסגרו את המכסה של האסלה קודם!/ShutterStock, son Photo

עוד על ניקוי השרותים
ככה תכינו פצצת ניקוי שירותים - שתחסוך לכם המון מאמץ

הטעות המגעילה שכולנו עושים בניקוי השירותים


"חדר האמבטיה הוא אחד המקומות הכי מטונפים בבית שלכם, במיוחד אם באותו החדר נמצאים גם השירותים", היא הסבירה, "חוק חשוב הוא תמיד להוריד את המים כשהמכסה סגור כדי למנוע מחיידקים לצאת מהאסלה ולהתפזר לכל עבר".

מדענים חשפו שחלקיקי לכלוך בלתי נראים, כולל שאריות מהקקי שלכם וחלקיקי שתן נושאים חייקדי אי קולי וקורונה וכל זה נודף מהשירותים שלכם בכל פעם שאתם מורידים את המים בלי לסגור את המכסה. כל מי שעומד מעל האסלה עלול להיות חשוף לחיידקים מסוכנים.

כלל חשוב נוסף הוא לנקות היטב את השירותים אחרי שימוש של אחד מבני המשפחה שלא מרגיש טוב כדי להימנע מהאחרים להידבק. אם אתם רוצים להקפיד כדאי גם לנקות את האמבטיה בין שימוש לשימוש כדי לוודא שאין מיקרובים שהצטברו שם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully