וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאק: שלושת המקומות הכי מטונפים בשירותים שלכם שאתם חייבים לנקות

עודכן לאחרונה: 22.7.2022 / 0:02

אתם חושבים שאתם מנקים היטב את השירותים? מסתבר שיש שלושה מקומות שרובנו שוכחים או לא מבינים כמה חשוב לנקות והם צוברים הכי הרבה ליכלוך. אושיית אינסטגרם ומומחית לניקיון חשפה את המקומות האלו וכיצד יש לנקות אותם. צפו ורוצו לנקות

מקומות ששוכחים לנקות בחדר השירותים והאמבטיה/mai_zimmy/

אחד המקומות הכי מטונפים שהכי קשה לנקות בבית הוא מן הסתם חדר השירותים. שיין אוראק, מומחית לניקיון ולייפסטייל שקוראת לעצמה מאי זימי באינסטגרם ובטיקטוק - שם יש לה עשרות אלפי עוקבים, שיתפה שלושה טיפים לניקוי השירותים וחשפה את שלושת המקומות שרובנו שוכחים או לא יודעים לנקות.

החלק הראשון הוא הפאנלים או הקיר שמאחורי השירותים שלכם. "אם אתם חיים בבית שיש בו בנים, נקו את הפאנלים והקיר שמאחורי האסלה עם חומר חיטוי", היא הסבירה, "אולי מגבון חיטוי הוא לא המוצר הכי טוב להשתמש בו כשמנקים קיר, אבל אני מעדיפה את החומר הזה על הקיר שלי מאשר שתן".

הדבר הבא לטענתה שהכי חשוב לנקות ואנשים לא מודעים לכך היא... מברשת השיניים. "המברשת היא אחד המוצרים שצוברים הכי הרבה טינופת בשירותים או באמבטיה", היא אמרה, "אם אתם לא רוצים עדיין לקנות מברשת חדשה, תנו לה טבילה בתמיסה שמורכבת מחצי מים וחצי מי חמצן". אבל זה לא מספיק לנקות את המברשת, לטענתה צריך לנקות גם את הכוס או המנשא של המברשות על בסיס יומי - ולהכניס אתו לשטיפה במדיח הכלים.

צפו בסרטון שלה

@maizimmy "Most People" used to be me ? Ive learned a LOT since becoming a mom #cleantok #cleaning #cleaningtiktok #cleanwithme ♬ She Share Story (for Vlog) - 山口夕依

החלק הנסתר בשירותים שגורם להם להסריח גם אחרי ניקיון יסודי

הדבר האחרון שחובה לנקות ואנשים לפעמים שוכחים הוא חלק ספציפי וחשוב במושב של השירותים - האיזור בו היא מחוברת לאסלה. "אני לא מדענית, אבל חלקיקים של שתן מצטברים באזור הזה ואוספים פטריות, חובה לנקות את זה".

גם משתמשת הטיקטוק thebigcleanco שיתפה סרטון בו היא חושפת את האזור הבעייתי בשירותים שאתם ודאי מפספסים. זה לא באשמתכם - הוא מוסתר ולא נגיש לניקוי בקלות - ואחרי שתגלו מהו תבינו מדוע האסלה שלכם מריחה רע גם אחרי קרצוף יסודי.

האזור הבעייתי נמצא מתחת למושב האסלה, אך לא מתחת לאזור המתרומם - אלא בקצה שלה, היכן שהברגים מחברים את המושב לאסלה. מומחית הניקיון מסבירה: "אם יש לכם ילדים קטנים בבית או אפילו גדולים והשירותים שלכם תמיד מריחים כמו שתן (גם אחרי שאתם מנקים אותם), זה בשבילכם"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

בסרטון היא מסירה כל בורג מהאסלה - כדי שגם אותם יהיה ניתן לחטא - וחושפת לצופים את הזוהמה שהצטברה מתחת. "רואים למה זה מריח כל כך רע?", הקניטה, "כן, זה מה שאתם חושבים שזה". לאחר שנחשפתם לאזור המלוכלך, תוכלו להבריק אותו בעזרת ציוד הניקיון הרגיל שלכם ולהבטיח שכל סנטימטר בשירותים שלכם יהיה מושלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully