וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלק הנסתר בשירותים שגורם להם להסריח גם אחרי ניקיון יסודי

עודכן לאחרונה: 9.3.2022 / 18:44

מנקה מקצועית חשפה חלק נסתר בשירותים שניזוק קשות מהשתנה וגורם לריחות רעים גם אחרי ניקיון יסודי - ומדגימה גם כיצד תוכלו לדאוג שהשירותים שלכם יהיו נקיים במאה האחוזים

מה השתנה בעמידה עושה לחדר השירותים שלכם?/QS Supplies

בסרטון - זה מה שהשתנה בעמידה גורמת לחדר השירותים שלכם

אחד האזורים בבית שדורשים (ומקבלים) ניקיון יסודי זה חדר השירותים. להפתעתנו, מנקה מקצועית מאוסטרליה חושפת שיש בהם חלק נסתר שלא משנה כמה השקענו בניקיון - הוא זה שגורם לאסלה שלנו להמשיך להפיץ ריחות רעים - בייחוד בבתים בהם ישנם ילדים וגברים.

משתמשת הטיקטוק thebigcleanco שיתפה סרטון בו היא חושפת את האזור הבעייתי בשירותים שאתם ודאי מפספסים. זה לא באשמתכם - הוא מוסתר ולא נגיש לניקוי בקלות - ואחרי שתגלו מהו תבינו מדוע האסלה שלכם מריחה רע גם אחרי קרצוף יסודי.

האזור הבעייתי נמצא מתחת למושב האסלה, אך לא מתחת לאזור המתרומם - אלא בקצה שלה, היכן שהברגים מחברים את המושב לאסלה. מומחית הניקיון מסבירה בסרטון שצבר כבר קרוב למיליון צפיות: "תראו איך אשת מקצוע מנקה בניקוי עמוק את האסלה. אם יש לכם ילדים קטנים בבית או אפילו גדולים והשירותים שלכם תמיד מריחים כמו שתן (גם אחרי שאתם מנקים אותם), זה בשבילכם".

הנה החלק הבעייתי:

בסרטון היא מסירה כל בורג מהאסלה - כדי שגם אותם יהיה ניתן לחטא - וחושפת לצופים את הזוהמה שהצטברה מתחת. "רואים למה זה מריח כל כך רע?", הקניטה, "כן, זה מה שאתם חושבים שזה". לאחר שנחשפתם לאזור המלוכלך, תוכלו להבריק אותו בעזרת ציוד הניקיון הרגיל שלכם ולהבטיח שכל סנטימטר בשירותים שלכם יהיה מושלם.

הסרטון צבר אלפי לייקים ומאות תגובות. "לא מאמינה שפספסתי את החלק הזה", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "אוף, עכשיו אני מפחדת מהשירותים שלי". אחר תהה: "איך בכלל נוצרת כזו זוהמה באזור הזה?" וצופה נוספת כתבה: "שלחתי את בן הזוג שלי לנקות שם ואני שומעת את קולות הבחילה שהוא משמיע בזמן שהוא עושה את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully