וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו כשתראו מה השתנה בעמידה עושה לחדר השירותים שלכם

28.7.2019 / 7:35

מחקר המגובה בסרטון חשף כמה שתן ניתז בזמן השתנה בעמידה מחוץ לאסלה, ומזהם את חדר השירותים כולו. המסקנה: גם הגברים חייבים להשתין בישיבה

מה השתנה בעמידה עושה לחדר השירותים שלכם?/QS Supplies

מה שקורה בחדר השירותים שלכם זה עניין פרטי, אבל זה ממש לא סוד שרובם המוחלט של הגברים מעדיפים להשתין בעמידה ולא בישיבה כמו הנשים. יש לזה כמה סיבות - זה יותר נוח ומהיר, רוב הגברים חושבים שזה "לא גברי" להשתין בישיבה על האסלה וחלקם מעדיפים שלא לבוא איתה במגע. אבל מעטים מהם יודעים מה ההשלכה המגעילה והלא בריאה של התופעה הזו.

מחקר חדש שנערך בנושא חושף באמצעות סרטון מיוחד כמה רסיסים של שתן ניתזים מעבר לאסלה בזמן שאנחנו משתינים בעמידה. אם תדעו מה זה עושה לחדר השירותים שלכם, ייתכן שזה ישנה את הגישה שלכם וההרגלים שלכם.

עוד בנושא
הטעויות הקריטיות שאתם עושים בשירותים בלי לשים לב בכלל
הסיבה המגעילה בגללה אסור לרפד את מושב האסלה בשירותים ציבוריים

צפו בסרטון המחקר המזעזע

על פי המחקר שהתפרסם, שבעה מתוך עשרה גברים מעדיפים להשתין בבית בעמידה. באופן טבעי, רובם לא יפגעו בדיוק בתוך האסלה וחלק מהשתן ייצא וישפריץ החוצה. בסימולציה שעשו בסרטון, אפשר לראות באמצעות אור אולטרה סגול כמה שתן מתפזר בחדר בזמן ההשתנה בעמידה. השתן יכול להתפזר למרחק של כמעט מטר מהאסלה ובכך לזהם את הקיר, הרצפה, הקירות ואפילו להגיע עד הכיור שבו אנחנו מצחצחים שיניים.

עוד בוואלה!

בנות משתינות בעמידה: חוקי המשחק בין גברים לנשים משתנים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully