וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השתמשה בשואב אבק עוצמתי במיוחד ונחרדה מכמות האבק בביתה

עודכן לאחרונה: 13.3.2023 / 8:10

אם לארבעה התנסתה בשואב אבק גדול ועוצמתי במיוחד ולא האמינה למראה עיניה כשראתה את כמות האבק שהוא הצליח להוציא מהשטיחים שלה - צפו בתמונות, וגם אתם תזדעזעו

הדרך הנכונה לשאוב אבק/@NEAT.CAROLINE/TIKTOK

כמה לכלוך לדעתכם יש בתוך השטיחים שלכם? לא משנה מה עניתם, תכפילו את זה. בהרבה. אם לארבעה נחרדה (מה זה נחרדה? עד עכשיו היא בשוק) כשגילתה את כמות האבק המטורפת שהצטברה בשטיחים שלה, למרות שהיא שואבת אותם בקביעות. האישה, שיש לה אתר אינטרנט ובלוג בשם 'Oh So Busy Mum' השתמשה בשואב אבק גדול במיוחד ובעל עוצמה רבה, ועל אף שרק יומיים קודם לכן שאבה את השטיחים עם הדייסון שלה, כך שלכאורה הם היו אמורים להיות די נקיים, השואב העצום הצליח להוציא כמות מטורפת של לכלוך מהשטיחים שלה.

בתמונות המדהימות שהעלתה לרשת נראה המיכל הענקי של שואב האבק מלא בכמויות בלתי נתפסות של אבק ולכלוך. היא כתבה כי "הרגע סיימתי לשאוב אבק בכל הבית ותראו את הכמות של האבק, הלכלוך והשערות שהוא הוציא! שואבי האבק האחרים שהשתמשתי בהם לא התקרבו אפילו לכמות הזאת". היא הוסיפה ופירטה כי בבית מתגוררות 5 בנות עם שיער ארוך, כלב ומעבר לכביש יש אתר בנייה שממנו עולה לא מעט אבק.

לדבריה, היא נוהגת לשאוב אבק בקביעות ובתדירות גבוהה למדי: "אני שואבת באזורים המרכזיים של הבית פעם ביומיים, ובחדרי השינה פעם בשבוע. שואב האבק הקודם שלי מעולם לא הוציא כמויות כאלה".

מחקרי עבר מצאו כי באבק הבית מצויים 45 סוגים שונים של כימיקלים, שחלקם נקשרו בעבר לבעיות בריאותיות שונות. עשרות הכימיקילים שנמצאו באבק התחלקו לחמש קטגוריות של מרכיבים - פתלאטים (כימיקלים שניתן למצוא ברצפות PVC, אריזות אוכל פלסטיות, וילונות אמבטיה ועוד), חומרים מעכבי בעירה, פנול (הזמין בין היתר בחומרי חיטוי ותרופות), כימיקלים עם פלואור וכן חומרים מפיצי ריח. הכימיקלים הללו הוזכרו בעבר במחקרים כקשורים באופן כלשהו עם סיכונים בריאותיים כגון בעיות הורמונליות, בעיות פוריות, סרטן ובעיות התפתחות אצל תינוקות. החוקרים הזהירו גם כי ילדים נמצאים בסיכון גבוה יותר לחשיפה לכימיקלים מהאבק, מאחר והם זוחלים ומשחקים על הרצפה ושמים את ידיהם בפה תדיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully