וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מנקה את השטיחים בלי חשמל כדי לחסוך כסף - בזכות סוד שלמדתי מסבתא שלי"

27.2.2023 / 23:41

משפיענית ניקיון בטיקטוק הזכירה לכולנו שאפשר לנקות את השטיח בלי לבזבז אנרגיה - בעזרת מטאטא האבק הלא חשמלי שהיה בשימוש נרחב בשנות ה-70. היא סיפרה שויתרה על שואב האבק החדש שלה לטובת המטאטא הישן כדי לחסוך בחשמל

ככה תנקו שטיח בלי חשמל/@cleanwithjen

משפיענית הניקיון ג'ן, Cleanwithjen בטיקטוק, שיתפה את מיליון העוקבים שלה בהחלטה מעוררת המחלוקת שלה להפסיק להשתמש בשואב האבק החשמלי ולהחזיר לחיים את מטאטא האבק משנות ה-70 כדי לחסוך בחשמל. למרבה הפלא, ג'ן הציגה בסרטון את התוצאות המאוד מרשימות של השימוש במטאטא הישן - והצליחה לשכנע רבים לפעול כמוה.

הטיקטוקרית הסבירה בסרטון שהיא מנסה לצמצם בהוצאות ובעיקר בחשבון החשמל הגבוה שלה ולכן מצאה שכלי הניקיון הישן הזה אידיאלי עבורה. היא נזכרה שכשהייתה קטנה, הסבתא שלה הייתה משתמשת במטאטא הזה לשטיחים בביתה. ג'ן אמרה: "כרגע אני מנסה לשמור על חשבון חשמל נמוך ככל האפשר ומצאתי את הפתרון המושלם לשמירה על ניקיון השטיחים שלי מבלי להשתמש בחשמל. אני בחרתי במטאטא מכני מבית Bissell וזה עובד בדיוק כמו שואב האבק הרגיל בניקיון השטיחים וכל ריצוף אחר".

היא הוסיפה: "כאן אתם לא צריכים להשתמש בחשמל. מברשות הרולר שבתחתית עוזרות לאסוף את כל האבק, הפסולת והשיער. הן אוספות את הכל בצורה מאוד נוחה גם עבורכם. מדהים כמה זה מצליח לאסוף".

זוכרים אותו?

@cleanwithjen Energy FREE carpet cleaning, well don't mind if I do! Thank you to Bissell for gifting the Natural Sweeper ✨ #cleanwithjen #cleaninghacksforyou #carpetcleaner #tidytokcleaning #reduceenergybills ♬ Priorities - L Devine

עוד שיטות לניקוי שטיחים
מתקשים לנקות את השטיח? הטריק הפשוט שיקל לכם על החיים

"שיטת הניקיון הטובה בעולם": הטיפ המבריק להסרת כתמים קשים מהשטיח


העוקבים שלה בהחלט התרשמו. "וואו. להורים שלי היה אחד בשנות ה-70 כשגדלתי", כתבה אחת ולה השיבה ג'ן: "גם לי. לסבתא שלי היה אחד". אחרת כתבה: "אילו זכרונות! ב-1968 השאלתי את המטאטא של Bissell לשכנה שלי. היא החזירה לי אותו כי היא טענה שהוא לא היה טוב. היא פשוט לא רוקנה אותו לפני".

צופה שלישית כתבה: "בדיוק קניתי אחד כזה כי לבעלי יש רגישות לרעש והוא שונא שאני משתמשת בוואקום. השטיחים שלי נראים הרבה יותר טוב עכשיו". צופה נוספת כתבה: "גם לי יש אחד. הם מעולים! תודה שהזכרת לי להחזיר אותו לשימוש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully