וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה הזאת ניקתה את המזרן עם הדייסון ונחרדה לגלות מה יצא

האמת שממש לא חייבים דייסון כדי לבדוק את זה, אבל לא בטוח שאתם רוצים לגלות על מה אתם ישנים. התוצאות כוללות בנוסף לאבק ותאי עור מתים גם אלפי קרדיות אבק הבית וגרוע מכך - את הגללים שלהן

לכלוך ואבק שיצא ממזרון לאחר ששאבו אותו עם שואב אבק דייסון. kidspot, צילום מסך
אתם מוזמנים לנסות את זה בבית. ניקוי מזרן עם שואב אבק/צילום מסך, kidspot

לא מזמן השיקה חברת דייסון את השואב האלחוטי החדש שלה ה-V11 ולטענתה הוא השואב החזק ביותר שלה עד כה. כדי להוכיח את זה נציגי החברה מדרבנים לקוחות לנסות את השואב על המזרן שלהם. זה גם מה שקרה לליה גוליס, כשהנציג בחנות הציע לה לנסות לשאוב את המזרן שלה איך שהיא מגיעה הביתה עם השואב החדש היא חשבה שהוא מתבדח, אבל אז היא ניסתה את זה, והתוצאות החרידו אותה.

תא איסוף הפסולת של שואב האבק התמלא תוך זמן קצר, ולחרדתה היה שם הרבה יותר מאבק ותאי עור מתים. "תנו לי להתחיל ולומר, שאם מעולם לא שאבתם את המזרן שלכם, עכשיו זה הזמן. לא חייבים דייסון כדי לעשות את זה. ועל אחת כמה וכמה אם יש לכם ילדים", כתבה גוליס.

לכלוך ואבק שיצא ממזרון לאחר ששאבו אותו עם שואב אבק דייסון. פייסבוק, צילום מסך
זה מה שיצא ממזרן בן 5 שנים בלבד/צילום מסך, פייסבוק

"בתוך בליל הלכלוך והזוהמה הזה יש ככל הנראה גם לא מעט קרדיות אבק הבית וגרוע מכך - צואה של קרדיות אבק הבית! ועל כל זה ישנתי במשך הרבה שנים", כתבה גוליס בפוסט ששיתפה באתר ההורות Kidspot.

אם אתם תוהים אם לא מדובר פשוט במקרה מבודד של מישהי עם מזרן מאוד מטונף, אז דעו שגוליס ממש לא לבד וישנן אמהות נוספות שניסו את זה בבית ונגעלו מהתוצאות. אחת מהן שיתפה בפייסבוק שהמזרן שלה בן 5 שנים בלבד וכי יצאה ממנו כמות טינופת דומה: "בעלי הסתכל עלי מאוד מוזר כשראה אותי שואבת את המזרן. ובכן, הוא לא יסתכל עלי ככה בפעם הבאה שאעשה זאת - הוא היה מזועזע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully