וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזרה הביתה מחופשה וגילתה "אבק שחור" מטריד בחדר האמבטיה ונחרדה כשגילתה מה זה

עודכן לאחרונה: 12.3.2023 / 9:10

תושבת ניו סאות' ויילס, אוסטרליה, חזרה מחופשה בת חמישה ימים ומצאה אבק שחור מוזר באריחים שבחדר האמבטיה שלה. היא פנתה לרשת כדי לשאול במה מדובר ונחרדה מהתשובות

נמלים בנו רפסודה מגופן כדי להציל את המלכה/צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת

אם מניו סאות' ויילס, אוסטרליה, שאלה ברשת לפשר האבק השחור שהופיע בחדר האמבטיה שלה - והוטרדה מאוד מהתשובות שקיבלה. האישה סיפרה שחזרה לביתה אחרי חמישה ימי חופשה ומצאה "אבק שחור" בלתי מוסבר על אריחי האמבטיה שלה ולא הבינה מהיכן הגיע ומהו. היא נכנסה לקבוצת פייסבוק פופולרית לאמהות, שיתפה שם תמונות של ה"אבק" שהופיע על גבי אריחי המקלחת - כמו גם על רצפת האמבטיה - ואמרה שהבחינה כבר בכמה נקודות בעייתיות עוד לפני שיצאה לנופש שלה, אך הסירה אותן וכשחזרה ראתה כיצד המצב החמיר. היא פנתה לקהילה המקוונת לעזרה - אך הצטערה על זה מאוחר יותר.

"אין לנו מושג מה זה או איך להיפטר מזה. זה נמצא מתחת לחלון חדר האמבטיה ונפל על גבי שורת האריחים ועל מסגרת האמבטיה", היא כתבה בפוסט.

מהו האבק השחור שנמצתא בבית אחרי חמישה ימי חופשה?. Facebook / Mums who clean, צילום מסך
מה זה יכול להיות?/צילום מסך, Facebook / Mums who clean
מהו האבק השחור שנמצתא בבית אחרי חמישה ימי חופשה?. Facebook / Mums who clean, צילום מסך
גם אתם נתקלתם בהם?/צילום מסך, Facebook / Mums who clean

רבים שיערו שמדובר במכת נמלים. אחרים סברו שמדובר בצואה של עכבישים או זבובים. לפחות מבחינת עכבישים, המתלוננת יכולה להירגע, שכן לפי אתר המתמחה בנושא - צואת עכבישים כלל אינה מוצקה אלא סמיכה ונוזלית ונראית כמו טפטוף חום, לבן או אפור.

"סביר להניח שיש נמלים באדן החלון שלך", אמרה אמא ​​אחת ואחרת הוסיפה: "צרי קשר עם מומחי הדברה במיידי - יכול להיות שיש טרמיטים! בדקי שהאזור שסביב החלון לא נשמע חלול".

מרבית המשיבים משוכנעים שהבלגן נגרם בידי מושבת נמלים. "זה אבק נמלים - יש קן נמלים מאחורי הקיר", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "זה קרה לי גם בשבוע שעבר - את צריכה פתרון שיהרוג את המלכה, אחרת הן פשוט יחזרו".

מה יותר מפחיד?

שאלה לפשר הכתמים השחורים שהופיעו במטבח ונחרדה מהתשובה שקיבלה

לכתבה המלאה
נמלים בבית. ShutterStock
אלה כנראה האחראיות לבעיה/ShutterStock

עוד בנושא
כך תמנעו מהנמלים להיכנס אליכם הביתה בטריק זול ופשוט לביצוע

כך תיפטרו מנמלים בבית בעזרת פריט שכבר יש לכם בארון

שארלוט בוסאנקט, המייסדת של Care Cleaning Services Sydney, אמרה ל-news.com.au כי אכן נראה שהספקולציות לגבי זיהום שנגרם מחרקים מזיקים נכונות. "אני בהחלט חושבת שלפי איך שזה נראה, מדובר בסוג של שרצים", אמרה לאחר שבדקה את התמונות, "לחלופין זה עשוי להיות עובש שחור שעלול להיות נפוץ בסביבות רטובות. בכל מקרה, אני ממליצה בחום ליתר ביטחון לשכור הדברה ושירות ניקיון מקצועי על מנת להבטיח שהדבר יימנע בעתיד".

לאחר שקיבלה את עצת הגולשים, מאוחר יותר פרסמה האישה בשם ויקי עדכון מעניין: "בעלי חקר עוד יותר את הנושא - והוא מצא חור זעיר בפינה התחתונה של המסגרת מסביב לחלון", היא כתבה לפי ה- Daily Mail Australia, "ראיתי כמה נמלים שחורות קטנטנות נכנסות ויוצאות - קנינו כמה מדבקות פיתיון מהסופרמרקט והנחנו אותן ליד החור הקטן. מחזיקה אצבעות שזה יעבוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully