וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו כמה עלה הבית של הבת של ביל גייטס במנהטן

עודכן לאחרונה: 19.2.2023 / 8:58

היא סטודנטית לרפואה, רק בת 26, ורגע לפני שהיא ילדה את בתה הבכורה - שהיא לגמרי במקרה הנכדה הראשונה של ביל גייטס - היא קיבלה מההורים מתנה שווה במיוחד: הפנטהאוז הכי מבוקש בניו יורק סיטי

ביל גייטס. ShutterStock
תודה אבוש. ביל גייטס/ShutterStock

רוב הסטודנטים וההורים הצעירים שאתם מכירים בוודאי מתגוררים בדירות שכורות צנועות למדי, אם יש להם ממש מזל אז אולי יש להם דירה קטנה בבעלותם. אבל לא כך במקרה של ג'ניפר גייטס, סטודנטית בת 26 לרפואה, נשואה ואם טרייה מאוד שרק לאחרונה ילדה את בתה הבכורה. עוד פרט חשוב: ג'ניפר היא בתו הבכורה של ביל גייטס ואישתו לשעבר מלינדה פרנץ' גייטס - גייטס, מייסד מייקרוסופט, הוא אחד האנשים הכי עשירים בעולם.

ג'ניפר גייטס מתגוררת בפנטהאוז ענק בן 3 קומות על גג של בניין מגורים בשכונת טרייבקה הטרנדית במנהטן, שנרכש לא מזמן על ידי קרן נאמנות שקשורה למשפחת גייטס. מחירו של הפנטהאוז, שבעבר היה בבעלותו של נהג פורמולה1 לואיס המילטון, הוא על פי הדיווחים 51 מיליון דולר.

הפנטהאוז העצום משתרע על לא פחות מ-826 מ"ר בנויים, שמוקפים במרפסת בשטח של 340 מ"ר, עם בריכת שחייה, כמובן. והוא מאכלס את הקומות האחרונות בבניין שברחוב גריניץ' בניו יורק, שבו יש לא מעט דירות בבעלות סלבריטאים, בהם: ג'ניפר לורנס, מג ריאן, ג'סטין טימברלייק וג'סיקה ביל, ריאן ריינולדס ובלייק לייבלי, הארי סטיילס, ג'ייק ג'ילנגהול, הזמר דה וויקאנד ועוד.

ג'ניפר גייטס עם אביה בחתונתה

דירת הפנטהאוז-טריפלקס נחשבת ל"יהלום שבכתר" בבניין היוקרתי ועטור הכוכבים הזה. יש בה 6 חדרי שינה, 6 חדרי רחצה מלאים ועוד 2 חדרי שירותים לאורחים, מספר מרפסות ושני מקומות חניה (זה אולי לא נשמע המון, אבל לבניין יש סה"כ 15 חניות שמורות - ושתיים מהן משוייכות לפנטהאוז הזה. וחניה במנהטן שווה את משקלה בזהב).

הפנטהאוז הוא הדירה הגדולה ביותר בבניין, והוא נהנה ממעלית פרטית שמגיעה ישירות עד אליו. עיצוב הפנים בדירה נעשה בסגנון מרשים מבלי לנקר עיניים: קורות עץ אורן חשופות וגולמיות מעטרות את החללים הפתוחים וגבוהי התקרה, חלונות גדולים ומקוריים של הבניין (שעברו שחזור ושימור) מכניסים פנימה הרבה אור שמש טבעי. הקומה העליונה של הפנטהאוז מוקפת כולה בקירות זכוכית מרצפה עד תקרה למקסימום הנאה מהנוף העירוני וקו הרקיע של מנהטן.

הפנטהאוז המפואר הוא ממש לא הנכס היחיד בפורטפוליו הנדל"ני של היורשת הצעירה: לפני מספר שנים הוריה קנו לה בית כפרי עם חוות סוסים בצפון ניו יורק תמורת 16 מיליון דולר, כמתנת סיום לימודים כשהיא סיימה את התואר הראשון שלה באוניברסיטת סטנפורד. וב-2018 הוריה קנו לה דירה על השדרה החמישית במנהטן תמורת 5 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully