וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפ מבריק להסרת שומן עיקש ממחבתות וסירים - כשכל מה שצריך זה מלח

8.2.2023 / 0:01

הידעתם שניתן להסיר שומן עיקש ממחבתות וסירים באמצעות מלח? הנה ההוכחה המתועדת שזה עובד

ניקוי שיר שרוף - עם מלח/@shellslittlehome

לכולנו ידוע כמה זה קשה להסיר שומן עיקש ממחבתות וסירים מאחר שהוא אינו מסיס במים. לא משנה כמה תשרו אותם במים ונוזל ניקוי, יש כתמי שומן שפשוט מסרבים להיעלם. טוב שיש לנו חולי ניקיון ברשת שמשתפים כל טיפ אפשרי להסרת כתמים והטיפ הבא בהחלט הפתיע אותנו.

המומחים ב-PureSalt טוענים שהדרך הטובה ביותר להסיר כתמים מכלי מטבח ואפילו מהכיריים היא להשתמש במלח פשוט. כלומר, אתם לגמרי יכולים לוותר על חומרי ניקוי יקרים ולהיעזר במלח וקצת מים חמים. לנוכח יוקר המחיה, זה בהחלט פתרון מושלם.

יש כמה דרכים שתוכלו להשתמש במלח להסרת כתמים. תוכלו להוסיף רבע כוס מלח לכלי המטבח המלוכלכים שטובעים בכיור וכשתהיו מוכנים לקרצף - הכתמים יהיו קלים יותר להסרה. עבור הכיריים תוכלו לפזר מעט מלח על הכתם שנוצר - כשהוא עדיין נוזלי - ולאחר שהכיריים התקררו, לנגב את הכתם בעזרת מטלית.

ככה זה עובד

כמו כן, תוכלו לעשות כמו בסרטון כאן למעלה ולהסיר כתמים ממחבתות וסירים כשאתם שמים אותם על אש נמוכה ושופכים פנימה מלח. לאחר מכן אתם משפשפים את המלח בזהירות על האזורים המוכתמים בעזרת מטלית ומרוקנים את המלח. בסרטון ששיתפו knivesandtools, הם גם מוכיחים כיצד המלח ששופשף נראה מלוכלך יותר ממלח טרי שהוסיפו לצידו.

עוד שיטות לניקוי מחבתות
הטיפ שיהמם אתכם: ככה תנקו בקלות מחבתות שרופות עם תיון

טריק מפתיע לחידוש מחבת נון סטיק - שאפילו שפים בכירים ממליצים עליו

ב-PureSalt שיתפו גם דרך גאונית לפתוח סתימה באסלה עם מלח. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לערבב חצי כוס מלח עם חצי כוס סודה לשתייה ולשפוך את החומר לאסלה יחד עם 6 כוסות מים רותחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully