וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריק מפתיע לחידוש מחבת נון סטיק - שאפילו שפים בכירים ממליצים עליו

26.4.2021 / 23:53

חבל לזרוק: מומחית לניקיון שיתפה טריק מבריק בעזרתו ניתן לחדש מחבת נון סטיק במינימום מאמץ ובעזרת פריט אחד שכבר יש לכם בבית

טריק לחידוש מחבת נון סטיק - בעזרת מלח/tiktok/s_lou92

מחבתות טפלון מאבדות לאורך זמן את הציפוי המונע את הידבקות המזון אליהן בעת הטיגון - ורבים מאיתנו מוצאים את עצמנו נאלצים לזרוק אותן ולקנות חדשות. כעת, משתמשת טיקטוק חושפת טריק קל ויעיל ש"יחיה" מחדש את מחבת הנון סטיק שלכם תוך דקות ספורות - ומתברר שגם שפים ממליצים עליו.

סופי לואיז משתפת בקביעות טיפים שימושיים לניקיון בעמוד הטיקטוק שלה, אך היה זה דווקא טיפ חידוש מחבת הנון סטיק שתפס תשומת לב רבה. למעשה, כבר יותר מ-3.9 מיליון איש צפו בסרטון וממשיכים לשתף אותו.

בסרטון שאלה סופי את הצופים: "האם יש לכם מחבת שנועדה להיות 'נון סטיק' אך היא 'סטיק' עכשיו?". לפני שאתם מתחילים, שיטפו את המחבת בעזרת סבון כלים וספוג רך - לא כרית קרצוף - ויבשו אותה היטב. כעת, שימו את המחבת על אש גבוהה וחכו שתתחמם. רק כשהיא חמה מאוד שיפכו פנימה מלח שולחן והמתינו מספר דקות עד שהמלח יראה כמו סוכר חום (תוכלו לראות בסרטון כיצד הוא אמור להיראות).

לאחר מכן רוקנו את המלח בכיור, המתינו מעט שהמחבת תתקרר ועברו עליה עם מגבת נייר לחה שתסיר את עודפי המלח. זהו זה. סופי מבטיחה שמיד לאחר מכן המחבת חוזרת להיות נון סטיק כמו ביום בה נרכשה. מעבר לכך היא אפילו מדגימה זאת בהכנת ביצת עין. היא אומרת בסרטון: "המזון במחבת הזו נהג להידבק לפני כן ותראו - עכשיו הוא לא!". סופי הוסיפה כי הטיפ עובד הכי טוב על מחבתות ברזל יצוק.

תראו איך היא עושה את זה:

הסרטון צבר יותר מ-520 אלף לייקים ואלפי תגובות. בעוד שאנשים מסוימים הודו לסופי על שיתוף המידע שמשנה לדבריהם את חוקי המשחק, אחרים לא היו משוכנעים שזה באמת עובד.

אחד מהגולשים ניסה להסביר כיצד עובד הטריק וכתב: "אני חושב שזה בגלל שהמלח מסיר את הזיהומים שעל פני המחבת... גם הרבה שפים משתמשים בטכניקה הזו". אדם אחר כתב: "זה עובד חבר'ה... עבדתי בקייטרינג שלוש שנים והם לימדו אותנו את זה". אדם נוסף היכה על חטא: "אין מצב! רק זרקתי מחבת לזבל כי היא איבדה את הנון-סטיק שלה. כמה חבל".

היו אחרים שלא השתכנעו, כפי שכתב אחד: "את שמה שמן, כמובן שהביצה לא תדבק" ואחר הוסיף: "איך נדע שזה נדבק לפני כן? היית צריכה להראות לנו כיצד זה היה נראה לפני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully