וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבון כלים, לא מה שחשבתם

28.2.2014 / 11:22

לא רק מחבתות וצלחות: לסבון הכלים יש עוד כמה שימושים שרק המכורים לקצף הקפידו ליישם עד כה. עכשיו הגיע הזמן שגם אתם תלמדו

גבר שוטף כלים. ShutterStock
לא רק לשטיפת כלים/ShutterStock

מקומו הטבעי של סבון הכלים הוא ברדיוס הכיור או בתוכו. ברוב המקרים נוזל לניקוי הכלים מהווה חומר ניקוי רב שימושי שיכול לפתור כמה בעיות ניקיון גם בשאר חלקי הבית. בין השאר, בשל נוסחה המכילה חומרים פעילים בריכוז גבוה שמסירים שומנים קשים ואפילו מותירים ריחות נעימים אחרי השימוש. כתמי שמן בסירים? מחבתות שרופות? צלחות דהויות? הנה כמה שימושים חדשים שתוכלו למצוא לסבון הכלים בלי מאמץ יתר

ריהוט גן. ShutterStock
עזבו אתכם מצינור מים - את רהיטי הגינה קרצפו עם סבון לכלים/ShutterStock

רהיטי פלסטיק
למקרה שיש לכם גינה ואפילו מרפסת שמש עם סט ריהוט, אתם כבר מכירים את הבעיה. הגשם משאיר את יהבו וסחפו על השולחן והכיסאות ואלה, נדבקים על הרהיטים עד המבול הבא. לפני השטיפה עם הצינור, מלאו קערת מים חמים וטפטפו פנימה כמה טיפות של סבון כלים. לא תכירו את הרהיטים שלכם אחרי הקרצוף.

בגדים
הפעולה האינסטינקטיבית של רובנו במקרה של כתם של שמן טרי על הבגד היא לרוץ למסיר הכתמים, להשפריץ מעט ולשטוף במים חמים לפני הכביסה. אבל יש דרך קלה יותר: קחו סבון כלים וטפטפו כמה טיפות על הכתם. אחרי כמה שניות רחצו במים פושרים, שפשפו מעט ולאט לאט, הכתם יעלם. שימוש בסבון כלים לטיפול בבדים הוא יעיל גם כשמדובר באריגים כמו צמר ומשי, שנחשבים עדינים יותר לרחיצה במכונת הכביסה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מטבח. ShutterStock
העבירו מטלית עם סבון לכלים ולא תאמינו כמה נקיים ארונות המטבח/ShutterStock

ארונות מטבח
זה עשוי להיראות לכם קצת מוזר ולעתים, אבל כדי להבריק את ארונות המטבח לא צריך יותר מסבון כלים, מים חמים ומטלית. שפשפו את הכתמים ולאחר מכן, ספגו וייבשו עם מטלית יבשה כדי שלא יישארו כתמי מים.

תכשיטים
יופיים והדרם של תכשיטים בשעה שהם מבריקים ונוצצים. אם אלה העלו אבק עקב חוסר תחזוק נאות אין צורך לקחת לצורף. מספיק לטבול אותם בקערת מים עם סבון כלים וסודה לשתייה, לערבב מעט - כדי ליצור קצף ולהשרות למשך 5 דקות. לאחר מכן, קחו מברשת שיניים ושפשפו את כתמי האבק שנדבקו אליהם במהלך השנים.

לסיכום, אם עד כה היה לכם ספק, מקומו של סבון הכלים הוא לא רק במטבח.

וואלה! NEWS בשיתוף סנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully