וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש פה רק עכבר אחד, והוא חמוד": סיור מפתיע בדירת הדוגמנית

עודכן לאחרונה: 31.1.2023 / 8:33

הדוגמנית (שמוכרת בעיקר כזאת עם הגבות המחומצנות שיצאה עם קנייה ווסט אחרי הפרידה מקים) העלתה לטיקטוק סרטון שחושף את הדירה הזעירה שלה במנהטן וזה הכי רחוק מחיי הזוהר שאפשר לדמיין. כולל בעיית מזיקים

ג'וליה פוקס. GettyImages
"אני מקווה שמישהו יראה את זה ויחשוב 'אוקיי, אולי המצב שלי לא כזה גרוע'". ג'וליה פוקס/GettyImages

הדוגמנית והשחקנית ג'וליה פוקס, שידועה בעיקר בתור האקסית עם הגבות המחומצנות של קניה ווסט (השניים יצאו תקופה קצרה ומסוקרת מאוד, מיד לאחר הפרידה שלו מקים קרדשיאן), חשפה בטיקטוק את דירתה במנהטן. בסרטון וידאו בן 3 דקות, הובילה פוקס את העוקבים ברחבי דירתה הזעירה בניו יורק, שהיא די רחוק ממה שהייתם חושבים או מדמיינים על איך נראית דירה של ידוענית כזאת.

פוקס פתחה את הסרטון כשהמצלמה מופנית אליה במצב סלפי ואמרה: "בחיים לא הייתי מאמינה שאני אעשה דבר כזה, אבל אני מאמינה במקסימום שקיפות. אני יודעת שהולכים להיכנס בי על זה, ווטאבר. אבל אני מקווה שמישהו יראה את זה ויחשוב 'אוקיי, אולי המצב שלי לא כזה גרוע'". ומה נגיד לכם? יש בהחלט מאיפה לשאוב נחמה... דירתה של פוקס היא לא רק זעירה, אלא גם מבולגנת ממש. מאוד רחוק מחיי הזוהר של השטיחים האדומים שעליהם היא פוסעת מעת לעת.

@juliafox

Come with me on a very underwhelming apartment tour! also to clarify I have only ONE mouse and he's cute ?

♬ original sound - Julia fox

את הסיור המצולם בדירת שני החדרים שלה החלה פוקס, בת 32 ואם לילד בן שנתיים - בסלון, שהוא גם חדר השינה שלה. ואכן בסלון ניצבת מיטה זוגית סתורת מצעים. היא הסבירה שהיא העבירה את המיטה שלה לסלון וויתרה על חדר השינה כדי שלוולנטינו יהיה חדר משלו עם מקום לישון ולשחק. עוד בסלון: "מראת נוסטלגיה" - מראת וינטג' עם מסגרת מוזהבת ופיתוחים שעליה תלויות תמונות ינקות של ולנטינו ותמונות של חברות של פוקס שהלכו לעולמן, ויש לא מעט כאלה מסתבר, וגם שרשרת שבתוכה מעט מהאפר של אחת מהן. ווירד.

משם הסיור ממשיך לחדר הרחצה הקטן, שבו אמבטיה, כיור קטן ואסלה דחוסים בחלל זעיר. "זה מאוד קטן אבל זה ממלא את התכלית שלו", היא אומרת ברקע התמונות של חדר הרחצה. משם היא ממשיכה אל המסדרון הצר ממילא, שאל דפנותיו הוצמדו עגלת הטיולון של בנה ומטבח צעצוע, ומוביל אל המטבח. המטבח, כמו שאר הדירה - קטן ומבולגן. "אני יודעת שמאוד מבולגן כאן, וגם יש כאן קופסאות נעליים, שזה דבר מאוד שכיח אצל ניו יורקרים", היא אומרת.

לעוד הצצות לבתים של סלבס:
קים קרדשיאן קנתה את הבית הסמוך לה, והסיבה משוגעת לגמרי
חדר של נסיכות: הדירה המטורפת של אדל בספלוב ומאץ' עבד

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
סיור מצולם בדירתה של הדוגמנית ג'וליה פוקס שהיא העלתה לחשבון הטיקטוק שלה. טיקטוק, צילום מסך
דבר שכיח במנהטן? קופסאות נעליים במטבח/צילום מסך, טיקטוק
סיור מצולם בדירתה של הדוגמנית ג'וליה פוקס שהיא העלתה לחשבון הטיקטוק שלה. טיקטוק, צילום מסך
מיטה סתורה באמצע הסלון. כאן ישנה ג'וליה פוקס/צילום מסך, טיקטוק
סיור מצולם בדירתה של הדוגמנית ג'וליה פוקס שהיא העלתה לחשבון הטיקטוק שלה. טיקטוק, צילום מסך
ויתרה על חדר בשביל הבן שלה, ובסוף הוא ישן איתה/צילום מסך, טיקטוק
סיור מצולם בדירתה של הדוגמנית ג'וליה פוקס שהיא העלתה לחשבון הטיקטוק שלה. טיקטוק, צילום מסך
אפילו במסדרון יש בלאגן ומלא ציוד/צילום מסך, טיקטוק

התחנה הבאה בסיור היא חדרו של ולנטינו הפעוט, שבו ניכרת השקעה יתרה, בניגוד לשאר הדירה. בחדר הקטן יש מיטת גלריה מעץ צבוע בלבן, ושלל משחקים. "כאן השקעתי הכי הרבה מאמץ, כי ממש רציתי שיהיה לו חדר חמוד. ועם זאת, הוא בקושי מבלה כאן. הוא רק רוצה להיות עם אמא, הוא אפילו לא ישן שם, הוא ישן איתי. כן, אנחנו בלינה משותפת - תתבעו אותי. לא אכפת לי", אומרת פוקס ישירות למצלמה.

בזאת מסתיים הסיור בדירה, ואת הדקה האחרונה לסרטון מקדישה פוקס ל"אני מאמין" שלה בענייני מגורים: "אני אישית לא אוהבת תצוגות מוגזמות של עושר, זה עושה לי הרגשה מגעילה. במיוחד אנשים עם בתים ענקיים... זה כזה בזבוז כשיש כל כך הרבה הומלסים במדינה הזאת". אבל הכותרת האמיתית מגיעה ממש בסוף כשהיא חושפת משהו מאוד מפתיע לגבי הדירה שלה - שככל הנראה שסובלת מבעיית מזיקים קלה. אם כי, פוקס מתעקשת לא לראות את זה כבעיה.

"כן, יש לנו בעיה קלה של עכברים. אבל זאת בעיה רק אם בוחרים להסתכל עליה ככזאת. אני נותנת להם לעשות את הקטע שלהם. אני די מעריכה את זה שהם באים בלילה ומנקים את הפירורים שהבן שלי מפזר על הרצפה, אז אני לא מתכוונת לפנות את העכברים מכאן בקרוב", היא אומרת. בכיתוב שמתחת לסרטון היא חידדה: "אני רוצה להבהיר שיש לנו רק עכבר אחד, והוא חמוד". אה, אז סבבה. ברור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully