וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הבגידות: השמועות על הלוקיישן שבו צולם הקליפ החדש של מיילי סיירוס

עודכן לאחרונה: 22.1.2023 / 16:21

האם הקליפ החדש לשיר Flowers של מיילי סיירוס באמת צולם בבית שאליו הביא האקס שלה - ליאם המסוורת' לא פחות מ-14 נשים שונות כדי לבגוד בה? זה מה שאנחנו יודעים על הבית

מיילי סיירוס בקליפ לשיר Flowers. יו טיוב, צילום מסך
סוגרת חשבונות עם האקס בקליפ? מיילי סיירוס, מתוך הקליפ לשיר Flowers/צילום מסך, יו טיוב

בשבוע האחרון אי אפשר לפתוח שום פיד של רשת חברתית בלי לשמוע את השיר החדש של מיילי סיירוס Flowers שהפך ללהיט ויראלי, נוסף על הצלחתו ברשימות ההשמעה, בספוטיפיי ובתחנות הרדיו. חוץ מזה שמדובר בשיר פופ מעולה עם קליפ שקשה להסיר ממנו את העיניים, חלק מהעניין הרב שלו זוכה השיר הוא חרושת השמועות לגבי רבדים סמויים וגלויים שקיימים בשיר ובקליפ וככל הראה שולחים חצים מורעלים ומדוייקים לכיוונו של האקס של סיירוס - ליאם המסוורת'. ואחד מהם הוא בחירת הלוקיישן שבו צולם הקליפ.

הראשון להצית את השמועה העסיסית היה חשבון הטוויטר הפופולרי POP THINGZ שצייץ כי הבית שבו צולם הקליפ הוא אותו מקום שבו התבצעו פיזית בגידותיו של בעלה לשעבר של סיירוס - השחקן האוסטרלי ליאם המסוורת'. סיירוס והמסוורת' ניהלו מערכת יחסים מתוקשרת במשך עשור וידעו עליות ומורדות, אך בשנת 2018 הם נישאו. כעבור פחות משנה הם הודיעו על פרידה, שסביבה חגו הרבה שמועות על בגידות של המסוורת'. על פי השמועות, המסוורת' בגד בסיירוס עם לא פחות מ-14 נשים שונות, שאותן נהג להביא לבית של סיירוס בשכונת סטודיו סיטי בקליפורניה (להבדיל מהבית במאליבו, שבו התגוררו השניים במהלך נישואיהם).

מיילי סיירוס, ליאם המסוורת'. GettyImages
14 נשים? באמת? סיירוס והמסוורת' בימים טובים יותר/GettyImages

גם העיתוי שבו יצאו השיר והקליפ אינם מקריים, לפחות על פי השמועות, סיירוס שחררה את Flowers ב-13 בינואר שהוא יום הולדתו של המסוורת' והרשת מלאה בניתוחים של מילות השיר ושל הדימויים הוויזואליים המופיעים בקליפ והאופן שבו הם מתכתבים עם פרטים שונים במערכת היחסים של השניים ובעיקר בנסיבות התפרקותה.

לעוד כתבות על בתים של מפורסמות ומפורסמים:
17 חדרים, 300 אלף דולר בחודש: הבית החדש של רונאלדו בסעודיה
רואים שגרה כאן כוכבת? הבית של מרילין מונרו מוצע למכירה

הבית בסטודיו סיטי שוכן ברחוב אמנדה דרייב והוא נבנה בסגנון מיד סנצ'ורי בשנת 1952. סגנון המיד סנצ'ורי אופייני מאוד לבתים שנבנו באזור הגבעות של הוליווד בשנות החמישים של המאה ה-20 וכולל בתים במפלס אחד עם מפתחי חלונות גדולים מאוד - לרוב מרצפה עד תקרה. סיירוס רכשה אותו בשנת 2011 תמורת קצת פחות מארבעה מיליון דולר (היום הוא כבר שווה קרוב ל-6 מיליון דולר על פי הערכות באתר הנדל"ן Zillow). יש לציין שבדומה לכל השמועות שסובבות את השרטון שעליו עלו יחסיה עם המסוורת', גם לשמועה אודות הלוקיישן לצילומי הקליפ סיירוס לא הגיבה ולכן מדובר בדיווח לא מאומת.

נוסף על הבתים בסטודיו סיטי ובמאליבו, לסיירוס בת ה-30 יש בית נוסף בקליפורניה - בשכונת הידן הילס החביבה על סלבס. פרט לאלה יש לה בתים גם בפלורידה ובטנסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully