וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רואים שגרה כאן כוכבת? הבית של מרילין מונרו מוצע למכירה

עודכן לאחרונה: 24.11.2022 / 8:00

כיור בוורוד פודרה, אמבט ירקרק ומלא אבק כוכבים: הבית שבו התגוררה מרילין מונרו בלוס אנג'לס מוצע למכירה והוא לא פחות נוצץ ויפה מדמותה של הכוכבת שהתגוררה בו. ומה המחיר?

מרילין מונרו, פאלם ספרינגס, קליפורניה, 1 ינואר 1954. GettyImages
האמת? הבית הזה מתאים לה כמו כפפה. מרילין מונרו בפאלם ספרינגס, 1954/GettyImages

אין יותר זוהר ואבק כוכבים מזה - הבית שבו התגוררה בעבר כוכבת הקולנוע מרילין מונרו מוצע למכירה. מדובר בטאון האוס שממוקם מתחת לשלט הוליווד והוא מלא בהיסטוריה של המסך הגדול. הבית נמצא בתוך מתחם שאטו ביצ'ווד, שנבנה ביוזמת אולפני האחים וורנר במיוחד כדי לשכן את הכוכבות הגדולות שלהם. על פי הדיווחים, מונרו ממש לא היתה הכוכבת היחידה שהתגוררה כאן, ולפני גרו בבית אגדות מסך כגרטה גארבו ומרלן דיטריך.

הנכס הוא מעין קוטג' קטן שבו שני חדרי שינה. הוא נבנה בשנת 1937 כחלק ממתחם של 10 בתים, והסגנון המאפיין את הבנייה שלו הוא סגנון פרנץ' נורמנדי. בתוך הבית ניכרת השפעה חזקה של סגנון המיד סנצ'ורי מודרן עם דגשים של הוליווד גלאם והרבה צבעי פסטל שאופייניים לעיצוב קליפורני של אמצע המאה ה-20.

סלון בבית שבו התגוררה מרילין מונרו בלוס אנג'לס ומוצע למכירה תמורת 899,000 דולר. ACME REAL ESTATE, אתר רשמי
מיד סנצ'ורי מודרן פוגש גלאם הוליוודי פוגש פסטל קליפורני. סלון/אתר רשמי, ACME REAL ESTATE
פינת אוכל בבית שבו התגוררה מרילין מונרו בלוס אנג'לס ומוצע למכירה תמורת 899,000 דולר. ACME REAL ESTATE, אתר רשמי
וגוף התאורה המושלם, מה איתו? פינת אוכל/אתר רשמי, ACME REAL ESTATE

"הבית הזה כולו ספוג באבק פיות", אמרה מרלנה מיידוף, סוכנת הנדל"ן שמחזיקה בו בבלעדיות, לניו יורק פוסט. "החל מהאמבט הווינטג'י הירקרק, שממש אפשר לדמיין את מרילין מונרו טובלת בתוכו בזמן שהיא לוגמת שמפניה ורוחצת באור שנשפך פנימה מהחלונות הגדולים. אני התאהבתי בבית הזה ואני מקווה שכך יקרה גם לבעלים הבאים שלו".

פרט לשני חדרי שינה, ישנם בבית גם שני חדרי רחצה (אחד מהם כאמור, במצב מקורי מושלם עם אמבט, אסלה וכיור בצבע ירוק מנטה ואריחים מצויירים על הרצפה והקירות). הבית מתהדר בלא מעט פרטים תקופתיים משגעים כמו רצפת העץ המקורית שנשמרה במצב מצויין ועשויה מלוחות של עץ אלון ומעקה המדרגות בסגנון אר-דקו. בקומה התחתונה יש אזור ייעודי לפינת אוכל מלאה והמטבח הלבן מצוייד במקרר יינות. עוד בקומה התחתונה: חדר כביסה ויציאה לגינה.

חדר רחצה בבית שבו התגוררה מרילין מונרו בלוס אנג'לס ומוצע למכירה תמורת 899,000 דולר. ACME REAL ESTATE, אתר רשמי
זה כ"כ וינטג' שזה כמעט מסע בזמן. אמבטיה ירקרקה/אתר רשמי, ACME REAL ESTATE
חדר שינה בבית שבו התגוררה מרילין מונרו בלוס אנג'לס ומוצע למכירה תמורת 899,000 דולר. ACME REAL ESTATE, אתר רשמי
זו המיטה שמרילין ישנה בה? חדר השינה/אתר רשמי, ACME REAL ESTATE

במעלה המדרגות נמצאים חדרי השינה שעל קירותיהם עיטורי גבס בסגנון "wedding cake". אחד משני חדרי הרחצה מצוייד במקלחון ובאריחים מקוריים בצבעי סגול וצהוב, ואילו בחדר הרחצה השני תוכלו למצוא כיור מספרות בוורוד פודרה מושלם. לבית יש גם מוסך מקורה צמוד ובו חדר חושך לפיתוח תמונות פילם.

בשנים שחלפו מאז שהתגוררו כאן מונרו, דיטריך ושאר אלילות המסך המוזהב, התגוררו בשכונה גם כוכבים טריים יותר כמו מדונה, שון פן, ג'ון קיוזאק ואן הייש. הבית נמצא סמוך גם לאתר היסטורי נוסף - צמד שערי אבן שמאז 1923 נחשבים לשער הכניסה הרשמי להוליווד.

והמחיר? הבית הוצע למכירה תמורת 899,000 דולר (שהם פחות מ-3.15 מיליון ₪). לא ברור האם הודות למחיר האטרקטיבי או לייחוס הנוצץ, אבל ההצעות לא איחרו לבוא ונראה שבקרוב הוא כבר ייחטף מהשוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully