וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

17 חדרים, 300 אלף דולר בחודש: הבית החדש של רונאלדו בסעודיה

עודכן לאחרונה: 10.1.2023 / 8:01

כוכב הכדורגל מתגורר יחד עם זוגתו ג'ורג'ינה רודריגס, 5 ילדיהם והפמליה שלהם במלון ארבע העונות בריאד. הם תופסים 3 סוויטות ועוד 14 חדרים במלון היוקרתי בעלות של יותר מ-300 אלף דולר לחודש. האם יש לו תוכניות למצוא בית קבע בסעודיה?

כוכב הכדורגל כריסטאנו רונאלדו שחתם עסקת על ענק בקבוצת אל נאסר הסעודית מתגורר בימים אלה במלון ארבע העונות בריאד. רונאלדו, זוגתו ג'ורג'ינה רודריגס וחמשת ילדיהם המשותפים שוהים במלון יחד עם פמלייה מלאה של אנשי אבטחה ומלווים. על פי הדיווחים הם מאכלסים לא פחות מ-17 חדרים במלון היוקרתי.

מלון ארבע העונות בריאד שוכן באחד המגדלים הכי בולטים בנוף הרקיע של העיר - מגדל קינגדום סנטר שמונה 99 קומות וגובהו יותר מ-300 מטרים. רונאלדו ובת זוגו שוהים בסוויטה הכי מפוארת וגדולה שיש למלון להציע - סוויטת קינגדום. הסוויטה משתרעת על שטח של כ-330 מ"ר שמתפרשים על פני 2 קומות (בקומות ה-48 וה-50 של המגדל בן 99 הקומות). סוויטה נוספת, הסוויטה המלכותית הצמודה לסוויטת קינגדום, הוזמנה אף היא עבור משפחתו של רונאלדו. התעריף לשהות בסוויטות אלה אינו מפורסם באתר המלון, ואפשר להזמינן רק באופן פרטי בטלפון. אולם מחירה של סוויטה שלישית - הסוויטה הנשיאותית - מופיע באתר והוא מתחיל מ-4,015 דולר ללילה.

מגדל קינגדום סנטר בריאד שבו שוכן מלון ארבע העונות. ShutterStock
מגדל קינגדום מתנשא לגובה של 302 מטרים - הסוויטה של רונאלדו ממוקמת בקומות ה-48 וה-50. מלון ארבע העונות בריאד/ShutterStock
סוויטת קינגדום במלון ארבע העונות בריאד, סעודיה. Four Seasons Riyadh, אתר רשמי
שתי קומות, 330 מ"ר, וזה רק החדר של רונאלדו וג'ורג'ינה. סלון סוויטת קינגדום במלון ארבע העונות בריאד/אתר רשמי, Four Seasons Riyadh
חדר האוכל בסוויטת קינגדום במלון ארבע העונות בריאד, סעודיה. Four Seasons Riyadh, אתר רשמי
חדר אוכל אלגנטי לעשרה סועדים. סוויטת קינגדום/אתר רשמי, Four Seasons Riyadh

ההערכות הן שהשהות של רונאלדו ופמלייתו במלון צפויה לעלות יותר מ-300 אלף דולר לחודש. ייתכן שבהמשך הכדורגלן שחתום עם קבוצת אל נאסר עד לשנת 2025 ירצה לעבור יחד עם משפחתו למגורי קבע בריאד, אולם לא ברור האם ומתי זה יקרה.

נוף לים, בריזה בקיץ, אבל אין חניה: כמה עולה דירה בבניין המכוער בעולם?
בית בקיסריה תוכנן כמו מלון בוטיק - אבל רק למשפחה אחת

בינתיים, כל עוד הם שוהים במלון, רונלאדו ומקורביו יכולים ליהנות מכל הפינוקים שמוצעים ללקוחות מלון ארבע העונות - הסוויטה שלו כוללת לצד חדר שינה וחדר רחצה מפנקים, גם מטבח מלא, חדר אוכל מפואר לעשרה סועדים סלון עם חלונות גדולים לנוף פנורמי של ריאד וחדר עבודה פרטי ומאובזר. בסוויטה המלכותית יש גם חדר כושר פרטי.

חדר השינה בסוויטת קינגדום במלון ארבע העונות בריאד, סעודיה. Four Seasons Riyadh, אתר רשמי
להתעורר לנוף פנורמי של ריאד בכל בוקר./אתר רשמי, Four Seasons Riyadh
חדר הרחצה בסוויטת קינגדום במלון ארבע העונות בריאד, סעודיה. Four Seasons Riyadh, אתר רשמי
וחוץ מזה יש עוד 2 סוויטות ו-14 חדרים עבור הילדים, הפמליה והמאבטחים. חדר רחצה בסוויטה של רונאלדו/אתר רשמי, Four Seasons Riyadh

נוסף על כך שירותי המלון כוללים בריכה, ספא ושירות חדרים, כמובן. בדיילי מייל פורסם כי עובדי המלון הונחו שלא לפנות לרונאלדו בבקשות לחתימות או לצילומי סלפי. עם זאת, דווח שרונאלדו משתף פעולה עם בקשות כאלה מצד אורחי המלון האחרים וכי הוא נשמע מודה לצוות המלון בכל פעם שהוא נכנס ויוצא ממנו.

בסוף דצמבר דווח כי רונאלדו חתם לשנתיים וחצי בשורות אל נאסר הסעודית. באירופה דיווחו שהפורטוגלי ירוויח לא פחות מ-200 מיליון יורו לעונה. "אני מאושר להתחיל חוויה חדשה בליגה אחרת ומדינה אחרת, החזון של אל-נאסר היה מעורר השראה בעיני", אמר רונאלדו לאחר החתימה. "אני נרגש מאוד להצטרף לחברי החדשים ולעזור לקבוצה להשיג עוד הצלחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully