וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשפית הניקיון חשפה: כך תשמרו על המגבות רכות וריחניות

20.7.2023 / 0:03

ג'ולי אייגנמן שיתפה ברשת סרטון שבו היא הסבירה כיצד בדיוק יש לכבס את המגבות כדי להשיג תוצאות אופטימליות. צפו בסרטון שלה שהפך להיות ויראלי במיוחד

הטיפים למגבות רכות אחרי כביסה/Julie Eigenmann

רוצים לשמור על המגבות שלכם רכות ואווריריות? ג'ולי אייגנמן, אשפית ניקיון מהפיליפינים עם מאות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות, שיתפה בטיקטוק סרטון שבו היא חשפה את הטריק הזול שלה לכיבוס יעיל של מגבות כדי לשמור עליהן רעננות - ומה ממש אסור לעשות כשמכבסים אותן.

בסרטון ג'ולי הסבירה: "רוצות לדעת מה הסוד למגבות אווריריות, רעננות ועם ריח נפלא? הסוד טמון באיך שאתן מכבסות אותן". ובכן, ראשית היא מוותרת על מרכך הכביסה ובמקומו היא שמה במכונה שלה חומץ (היא משתמשת בחומץ מזוקק, אבל גם חומץ לבן יעבוד). היא הסבירה שבמרכך יש כימיקלים וזה גורם למגבת להיות בעלת כושר ספיגה פחות טוב.

צפו בסרטון שלה

בנוסף, היא הסבירה שהיא תמיד מכבסת מגבות בטמפרטורה גבוהה יחסית (40 מעלות ומעלה) וכשהמכונה מסיימת לעבוד, המגבות ריחניות במיוחד ונקיות. ג'ולי ממליצה לייבש את המגבות בחוץ, באויר הפתוח, כדי לחמצן אותן ולשמור עליהן לבנות. זה גם יכול לעזור בחיטוי המגבות, היא הוסיפה.

עוד טיפים לכביסת מגבות
כל כמה זמן באמת חייבים לכבס מגבות? התשובה תדהים אתכם

אתם הורסים את המגבות שלכם: 6 טעויות קריטיות בכביסת מגבות שמומלץ לא לחזור עליהן


אבל מכיוון שיבוש באוויר יכול לגרום למגבות להרגיש פריכות, ג'ולי מעבירה אותן לאחר מכן למייבש הכביסה למשך עשרים דקות כדי לשמור עליהן רכות. היא אמרה שהתהליך הזה מעניק לה את המגבות הרכות והפלאפיות ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully