וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר מצא בית סודי "שקפא בזמן" בעליית הגג שלו

8.1.2023 / 23:47

אדם שקנה בית לא האמין למראה עיניו כשהוא עלה לעליית הגג בפעם הראשונה - הוא מצא שם ממש בית שלם שנשמר בפנים עם הרבה זבל וגם חפצים אישיים. צפו

האוצר הסודי של סבא נמצא חבוי בעליית הגגג/RediscoverLost

גבר שקנה בית לא האמין למראה עיניו אחרי שמצא מעין בית נוסף שהיה נסתר בעליית הגג שלו. הבחור סיפר שידע על ההיסטוריה של הבניין לפני שקנה את הבית, אבל לא ציפה לתגלית כזו מרעישה.

אחרי שעלה לעליית הגג שלו בפעם הראשונה, הוא הבחין בחלל קטן בגובה של לא יותר מ-2 מטרים. הוא החליט לבדוק במה מדובר ונכנס לתוך החלל הזה שם הוא מצא ממש בית קטן שהתחבא בעליית הגג שלו. הוא העלה תמונות של התגלית שלו ב"רדיט" וכתב: "זו היתה חנות כאשר הבעלים חיו למעלה. אלא שלאחר מכן זה הפך לכנסיה ואני משער שבעלי הכנסיה לא רצו להרוס אותה, אז הם פשוט בנו מסביבה".

בית סודי. Reddit, צילום מסך
בית נסתר בתוך הבית שלו/צילום מסך, Reddit
sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
בית סודי. Reddit, צילום מסך
"זה נראה כמו בית שקפא בזמן"/צילום מסך, Reddit
בית סודי. Reddit, צילום מסך
"לא מצאתם שם גולגולות, נכון?"/צילום מסך, Reddit

הוא גילה שבבית הקטן הזה יש סלון, שני חדרי שינה ושירותים קטנים. יש שם אפילו כמה רהיטים ישנים וחפצים אישיים של מי שגר שם. "יש שם הרבה זבל, צמיג, כובע וגם כיור ישן. הרבה לכלוך וזוהמה וגם עכבישים. זה נראה כמו בית שקפא בזמן", הוא כתב, "יש שם חתיכות של עיתון".

רוב העוקבים שלו התלהבו מהתגלית הזו, אבל חלקם ייעצו לו לעזוב את הבית שאולי רדוף ברוחות. "אולי הבעלים הקודם שמר שם את הילדים שלו. לא מצאתם שם גולגולות, נכון?", תהה אחד העוקבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully