וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הגשמת חלום ילדות": אישה חושפת חדר סודי בבית עם משהו שכולנו נקנא בו

15.8.2022 / 0:03

אחרי שבנתה לעצמה חדר סודי בבית, משתמשת הטיקטוק חשפה בפני העוקבים שלה כיצד נכנסים אליו ולאן הוא מוביל. מאות הגיבו בהתלהבות: "אנחנו חייבים כזה בבית"

"יש לי חדר סודי בבית - ובתוכו הפתעה"/@notbrittanyhugoboom

מה הדבר שכל ילד חולם שיהיה לו בבית העתידי שלו? בעוד שבית משלנו הוא כרגע חלום בפני עצמו, משתמשת טיקטוק הציגה לאלפי העוקבים שלה כיצד היא עיצבה את בית החלומות שלה - וזה נראה בדיוק כפי שדמיינו.

משתמשת הטיקטוק בריטאני (notbrittanyhugoboom) שיתפה סרטון שצבר כמעט מיליון וחצי צפיות בו היא חושפת לצופים חדר סודי שיש לה בבית. היא לא רק מספרת עליו - היא גם מתעדת כיצד נכנסים אליו, מה יש בו ולאן הוא מוביל - והאמת שזה החדר הסודי הכי כיפי ומיוחד שראינו עד כה.

את הסרטון היא פותחת בטקסט "יש לי דלת סודית בבית", כשאז ניתן לראות אותה מתקדמת לעבר ארון ויטרינה רגיל, שבמהרה מתברר כי ניתן להזיז אותו. מאחוריו היא מציגה כניסה סודית המובילה לחדר ריק עם שטיחים מקיר לקיר. בסרטון ניתן לראות אותה נכנסת לחדר ורצה אל הקיר בצד השני, שם היא חושפת לצופים שלה לא פחות מ...מגלשה. על הסרטון מופיע הכיתוב "זה מוביל ל...מגלשה?!?! מהקומה הרביעית לקומה הראשונה". ואכן בריטאני נכנסת למגלשה ומחליקה בה מהקומה הרביעית לראשונה. הסרטון מסתיים כשהיא נראית מגיעה לקצה המגלשה בקומה הראשונה ומחייכת למצלמה.

נכון שזה חלומי?!

@notbrittanyhugoboom

Would you buy a house with a slide?

♬ positions - Ariana Grande

רבים התרשמו - ובצדק - מהחדר הסודי של בריטאני. "הגשמת חלום ילדות", כתב אחד בתגובה ואחר הוסיף: "אם היה לי בית - ככה הוא היה נראה". צופה נוספת כתבה: "אהבתי! תמיד רציתי חדר סודי, אבל המגלשה הופכת אותו לבלתי ייאמן! מושלם גם למקרה חירום!". אדם נוסף כתב: "כל בוקר הייתי יורד ככה לסלון. מקווה שאת מנצלת את הדבר החלומי הזה כל יום". כשאחד הצופים כתב לבריטאני שזה לא חכם לחשוף ככה את סודך הגדול, היא השיבה לו: "אל תדאג. יש עוד דלתות סודיות בבית...".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully