וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה נדירה לאחוזה הנטושה שבה בילתה קוקו שאנל עם המאהב שלה

18.12.2022 / 0:01

בחור בשם מאט העלה לרשת סרטון ובו הוא חשף את "בית רוזנהאל" - אחוזת ענק נטושה עם 22 חדרי שינה שבה גרה בשנות ה-20 מעצבת העל הצרפתיה וגם ראש ממשלת בריטניה לשעבר התאושש בו ממחלה. אחרי ארבע שנים שהיא היתה בשוק מחדש, היא סוף סוף נקנתה אך טרם שופצה. צפו

הצצה לאחוזה הנטושה של קוקו שאנל בסקוטלנד/@abandoned.scotland

אם היינו אומרים לכם שמעצבת האופנה המיתולוגית קוקו שאנל וראש ממשלת אנגליה לשעבר ווינסטון צ'רצ'יל, גרו פעם באותו בית הייתם מאמינים? ובכן, בחור בשם מאט העלה לערוץ היוטיוב "Finders Beepers" סרטון שבו הוא חשף את הנכס הנטוש ונתן הצצה לבית הענק ששימש פעם כדירת המסתור והבילויים של מעצבת העל הצרפתייה.

בסרטון מאט חשף שבאחד החדרים יש בקבוקי בירה וגם חבית של יין. "זה מרתק לחשוב על מי האחרון ששתה מהבקבוקים האלו. המקום הזה מדהים וזה טירוף לקבל הצצה פנימה", הוא אמר בסרטון שנותן הצצה לבית הענק שמכיל 22 חדרי שינה ונבנה במקור ב-1873 במקום בית שנשרף באותו מקום.

הסרטון המלא של היוטיובר

אם תהיתם היכן נמצאת האחוזה הזו, הרי שהיא ממוקמת בסקוטלנד, שם קוקו שאנל חיה עם המאהב הסקוטי שלה יוז גרוסבנור בשנות ה-20. היא בילתה שם כמה קיצים בין השנים 1924 ל-1930 ועיצבה שם את החדרים וגם הדביקה טאפטים עם השראה מהדירה שלה בפריז - ועד היום אפשר למצוא שאריות של הטפטים האלו בכמה מהחדרים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

בשנת 1928 שהה באחוזה לא אחר מאשר ווינסטון צ'רצ'יל שהתאושש שם ממחלה. האחוזה הזו לא מאוכלסת מאז 1967 בגלל שהיא נמצאת בסיכון גבוה עקב ריקבון מקיף ומסוכן לבריאות. הבית הנטוש היה אמור להפוך לבית מלון ב-2014 אבל המגעים לכך כשלו וב-2015 היא חזרה לשוק והיתה אחד הנכסים הכי יקרים בסקוטלנד.

ב-2020 האחוזה הזו סוף סוף נקנתה. אלא שעבודות השיפוץ טרם החלו. אם תהיתם מה שוויה, אז מדובר בסכום של בסביבות 3 מיליון ליש"ט בלבד (בערך 13 מיליון שקלים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully