וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריק סופר פשוט וזול להעלמת אבנית מסוכנת מהקומקום

16.12.2022 / 0:00

חולת ניקיון שיתפה את העולם בשיטה פשוטה ומהירה להסרת אבנית עיקשת מקומקום חשמלי - ואתם חייבים לנסות את זה בבית

שיטה לניקוי אבנית מקומקום חשמלי/@lucykalice/

לפעמים זה מדהים כמה קל לפתור דברים שנראים בלתי פתירים במבט ראשון. מקרה שכזה היא האבנית שבקומקום החשמלי שלכם - שכל גישה אליה מבלי לשבור את הקומקום נראית בעייתית מאוד. נכון שישנם חומרים ייעודיים שנמכרים לניקוי האבנית - אבל תמיד עדיף להשתמש בחומר טבעי ולא כימי. למזלנו משתמשת טיקטוק חלקה שיטה מהירה וזולה להסרת אבנית עיקשת מהקומקום תוך דקות ספורות. אנשים שלא ידעו אפילו שהצטברה להם אבנית בקומקום ושהיא מסוכנת נותרו מופתעים מכמה זה פשוט להסיר אותה.

אז נכון, ניקוי האבנית בקומקום אולי לא נמצא בראש סדר העדיפויות שלכם, אך עם הזמן האבנית עשויה לשנות את הטעם של המשקאות שתכינו וגם פוגעת לאורך זמן בגופי החימום - ויכולה להוות כר גידול לחיידקים מסוכנים כולל לגיונלה. ישנם מוצרים רבים המתיימרים להסיר את האבנית בקומקום, אולם משתמשת הטיקטוק @Lucykalice טוענת שיש דרך יעילה ומהירה יותר - ושאת החומר בו אתם נדרשים להשתמש כדי להסיר את האבנית כבר כנראה שיש לכם בבית אז גם לא תצטרכו להוציא עליו כסף.

תראו כמה פשוט:

@lucykalice Day 1 of the big Christmas deep clean - the kettle ??? the limescale came up really well just using lemon so i would recommend! #deepclean #christmasclean #cleanmas #cleaningtiktok #cleaningmotivation #kettleclean #cleanwithme #kettlecleaning #cleantok kettle clean lemon kettle clean vinegar #cleaninghacks #learntocleanwithme #kettlecleaningtime #cleaningtiktok kettle cleaning hacks cleaning tips and tricks #kettle #cleaning #satisfyingcleans #christmascleanup #limescaleremoval ♬ Elf - Main Theme - Geek Music

בסרטון הקצר ששיתפה היא הראתה כיצד היא מבצעת את זה - וכל מה שאתם זקוקים לו זה מיץ לימון. לקראת חג המולד, לוסי ביצעה ניקיון אינטנסיבי לבית שלה - והיא התחילה בקומקום בו הצטברה לא מעט אבנית, כפי שניתן לראות בסרטון. חולת הניקיון בת ה-26 הסבירה: "התחלתי בכך ששפכתי פנימה קצת מיץ לימון. השתמשתי במיץ מבקבוק, אבל אפשר להשתמש בלימון טרי, זה יעבוד גם כן. כיסיתי את התחתית במיץ לימון ואז הוספתי קצת מים. הרתחתי את הקומקום והנחתי לזה לשבת במשך 30 דקות עד שכל האבנית ירדה".

לאחר מכן הציגה לוסי את החלק הפנימי של הקומקום והוסיפה: "תראו, בקושי נותרה שם אבנית". כדי להיפטר מכל טעם לימוני, היא הרתיחה פעם שנייה את הקומקום - רק ​​עם מים. לאחר מכן היא ניגבה את הקומקום, את המכסה ואת הבסיס שעליו הוא יושב.

יש עוד דרכים לנקות אבנית
טריק קוביות הקרח יעלים את הלכלוך והאבנית מהשירותים
הטריק שיוריד את האבנית וגם "ישדרג לכם את העור היבש"
כך תעלימו אבנית מהברז - בטריק גאוני למבוגרים בלבד

לשיטה שלה יש בסיס מדעי וד"ר עידן גורן הסביר שהאבנית - היא למעשה מלח שמורכב בעיקר מסידן פחמתי ומגנזיום קרבונט. מים עם תכולת מינרלים גבוהה מכונים לעיתים קרובות "מים קשים". במהלך חימום והרתחה של המים יורדת המסיסות של מינרלים מסוימים ובסופו של התהליך הם מתגבשים למוצק על גבי תחתית הקומקום וגוף החימום. כדי להחזיר את המינרלים ממצב מוצק למצב מומס, ניתן להשתמש בכל חומר חומצי - כמו למשל חומץ, לימון או מלח לימון עם מים. לאחר מכן יש לשטוף את השכבה הלבנה. תהליך דומה יתרחש בתוך הקיבה אם נשתה מים עם גבישי אבנית. החומציות בקיבה תגרום לכך שהם יימסו ויהפכו שוב למלח מומס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully