וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריק קוביות הקרח יעלים את הלכלוך והאבנית מהשירותים

27.9.2022 / 23:36

מי מאיתנו לא סובל מהאבנית שמצטברת בכל מקום בבית שבו יש מים כמו הקומקום, השירותים והדוד? אבל אל דאגה, גורו הניקיון חשפה את טריק קוביות הקרח שיעזור לכם להיפטר ממנה בלי הרבה מאמץ

טריק קוביות הקרח לניקוי אסלת השירותים/@refinedliving/

אחד המקומות שהכי צוברים לכלוך ואבנית בבית הוא כמובן האסלה של השירותים. האבנית נגרמת מהמינרלים שיש במים, במיוחד במקומות שיש זרם חזק והיא יכולה להשאיר סימנים גם במלקחת, באסלה ובקומקום.

רוב האנשים מנסים לגרד את האבנית העיקשת, אבל מסתבר שאין צורך. גורו של ניקיון העלתה לטיק טוק סרטון שבוא היא חשפה פטנט והסבירה כיצד אפשר להיפטר בקלות מהאבנית.

צפו בסרטון

אז מה הסוד? היא הסבירה שכדי להכין את "תערובת הקסם", צריך לקחת כוס של תמיסת סודה, רבע כוס של מיץ לימון וקצת סבון כלים. כאשר אנחנו מערבבים את החומרים ביחד, יש לשפוך את החומר לתוך מגש של קוביות קרח ולדחוף אותו למקפיא ללילה לקבלת "קוביות ניקיון" קפואות.

כאשר הקוביות הקפואות מוכנות צריך פשוט להכניס אותן לאסלה ולחכות כמה שניות עד שהן יתמוססו. אחרי שזה קרה הן אמורות להסיר את הלכלוך והאבנית מהאסלה. כדי להשיג תוצאה יותר טובה, אפשר לקחת מברשת מיוחדת לקרצוף ועם החומר המומס לשפשף את האבנית. בהצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully