וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין לזה צורה: הטרנד האמורפי כובש את החנויות. כך תיישמו אותו בבית

עודכן לאחרונה: 21.11.2022 / 8:26

צורות אורגניות לא סימטריות, שוברות מסגרת ופורצות גבולות - הכירו את טרנד העיצוב האמורפי. מהיכן הוא הגיע ואיך אפשר לשלב אותו בבית שלכם? מהסלון ועד לחדר הרחצה - פריטים אמורפיים משגעים שיהפכו כל חלל למעניין יותר

prianera  מבית רשת ellita living. יח"צ,
עיצובים אמורפיים גונבים את ההצגה והופכים להיות פסל אמנותי בחלל. ספות בעיצוב אמורפי/יח"צ
מראה אמורפית רשת ellita liivng. יח"צ חו"ל,
תגובת נגד למגמה הגאומטרית והסימטרית ששלטה כאן כמה שנים טובות. מראה אמורפית ellita liivng/יח"צ חו"ל

הלא מובן, לא סימטרי, יוצא מהמסגרת, בלתי ניתן למדידה, ושובר גבולות - זהו העיצוב האמורפי - אין לו התחלה, אמצע או סוף. עיצוב מתעתע, חורג מהברור בשל הצורניות שלו. ספה או כיור בצורת ענן, כורסא שלא ניתנת למדידה. אין יודעים איפה מתחילים ואיפה נגמרים, הם חסרי הגדרה. למרות הכל המיקום שלהם בחלל הבית מסמן את גבולות החדר ותוחם אותו בצורה ברורה.

הטרנד הזה עובר בגרון בקלות כשמדובר במראה או בפריט נוי קטן, אבל האם ניתן ליישם אותו גם בפריטים גדולים, משמעותיים ופונקציונליים בחלל? תארו לכם כיור שאין לו צורה קונקרטית? או ספה לא סימטרית? איך זה עובד? בדיוק כמו המגמה הגיאומטרית שהיתה פופולרית מאוד בשנים האחרונות, שבה הכל סימטרי ומדוייק, המגמה הזו הפוכה. היא מדוייקת בחלל, אבל בהחלט לא סימטרית וזה היופי שלה.

המותג FALPE ב MDOY. חו"ל,
איך זה עובד? כיור בעיצוב אמורפי, MODY/חו"ל
אמבטיה אמורפית של MODY. יח"צ חו"ל,
"כשמשלבים בחלל פריט שהוא שונה ומסקרן זה רק מעורר אותו". אמבטיה אמורפית, MODY/יח"צ חו"ל

"יש חוקים בעולם העיצוב, חוקי הסימטריה. אבל כל היופי הוא שאת אותם חוקים אפשר 'לשבור' וכך לייצר עניין בחלל", אומרת מעצבת הפנים אלה מורגן. "בסופו של דבר זה הכול עניין של מינונים. כשמשלבים בחלל פריט שהוא שונה ומסקרן זה רק מעורר אותו. הוא לא ישגע, או יוריד או ירקיע שחקים. אלא ייתן לו סוג של טוויסט. בשורה התחתונה, כולנו מחפשים סוג של טוויסט בחיים".

"זה עיצוב יצירתי ומגוון בהגדרה. מכל זווית שתתבונן בו תבחין בעיצוב שונה שמפרה את האווירה הקיימת בבית. זה תופס תשומת לב, מגרה את הדמיון, והנוכחות של הפריטים האמורפיים מעלה את ערך המתחם בו הם ממוקמים", אומרת אורלי גוהר בן הרוש, מעצבת הבית של רשת ellita living. "לאחרונה התחלנו לייבא את המותג PRIANERA ' שנותן כבוד לטבע. אחת הקולקציות המסקרנות נקראת LITOS והיא נעה בחלל כמו זרם מים בלתי פוסק. בתוך כך, מייצרת הקולקציה תחכום פיסולי של נעימות, רוך וסטייל, לצד חספוס מהטבע והיא כוללת כורסאות, ספות ושזלונגים המאפשרים שילובים נפלאים ויצירתיים של קומפוזיציות בחלל".

טיפה של בר, רשת ellita living. יח"צ חו"ל,
בר תלוי על הקיר בצורת טיפה. רשת ellita living/יח"צ חו"ל
כיור אסימטרי, להשיג ב MODY. יח"צ חו"ל,
הלקוח רוצה עיצוב רגוע ומצד שני נועז יותר. כיור אמורפי, MODY/יח"צ חו"ל

מחד, החומרים היום עברו תהפוכות טכנולוגיות המאפשרות למעצבים לשחק, לקפל, ליצור ולחתוך ביתר קלות את החומרים ולצקת לאלמנטים השונים תכנים וצורות שעד כה היו בגדר פנטזיה. מאידך, גם הלקוח פתוח יותר ומעוניין ליצור משהו שונה, "לצאת מהקופסא" ומההגדרות והתבניות המקובלות. אין מדובר בעיצוב הומוריסטי, אלא מגמה רצינית שמשתלבת בבית ונותנת לו טון חם, נועז ופתוח, מגמה שיוצרת בהחלט שיח סביבה.

"הרצון שלנו להיות יצירתיים, מפתיעים, הולך ומתגבר, לצד הרצון לעיצוב מפנק, ארגונומי ונינוח. אותה מגמה יצירתית נכנסת גם בתחום הסניטריה. הלקוח רוצה עיצוב רגוע ומצד שני נועז יותר וכאן נכנסים לתמונה מותגים כמו FALPER שלצד עיצוב מודרני-קלאסי, מציעים גם מוצרים ועיצובים אמורפיים ש'גונבים את ההצגה' והופכים להיות פסל אומנותי בחלל", מסבירה עדי לביא, סמנכ"לית השיווק של MODY.

כד פורצלן

CASTRO HOME - כד פורצלן 23.74שח במקום 39.90שח צילום. סטודיו קסטרו,
קסטרו הום/סטודיו קסטרו

מראה שולחנית

מראה ליידן מחיר לצרכן 219 גולף אנד קו. ערן סלם,
גולף & קו/ערן סלם

גוף תאורה, בוליה דנמרק

Lunaria גוף תאורה בוליה דנמרק החל מ 2900 שח - להשיג בחנויות prat living ובאתר. יח"צ חו"ל,
prat living/יח"צ חו"ל

אגרטל

אגרטל רנס מחיר לצרכן 199 שח גולף אנד קו. ערן סלם,
גולף & קו/ערן סלם

מלחיה ופלפליה

HM HOME מלחיה ופלפליה 49.90 שח. הנס ומאוריץ,
H&M Home/הנס ומאוריץ

תחתיות שיש

CASTRO HOME - סט 4 תחתיות משיש - 35.64 שח במקום 59.90 שח. סטודיו קסטרו,
קסטרו הום/סטודיו קסטרו

ואזה

HM HOME ואזה 79.90 שח. הנס ומאוריץ,
H&M Home/הנס ומאוריץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully