וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכונת הכביסה שלכם מסריחה? אלה הסיבות וכך תפתרו את הבעיה

3.11.2022 / 23:42

אתם לא מבינים למה מכונת הכביסה שלכם מסריחה והבגדים יוצאים עם ריח רע? מומחים ברשת חשפו את כל הסיבות האפשריות כולל אחת מפתיעה ביותר - המכונה שלכם פשוט עובדת טוב מדי

עצות שיישמרו על הכביסה שלכם/@southern_living

הדבר האחרון שמישהו רוצה כשהוןא עושה כביסה זה מכונת כביסה שמריחה לא טוב ומלאה בעובש. אנחנו מכניסים למכונה הרבה מאוד שומן מהבגדים שלנו, סיבי שיער ודברים שנשארים בתוך הכיסים, אבל אנחנו כל כך מרוכזים בניקיון הבגדים שאנחנו שוכחים לטפל גם במכונה. המומחים ב-Good to know הסבירו מה הבעיה יכולה להיות וכיצד פתור אותה.

1. כביסה בטמפרטורה נמוכה - אולי זה טוב לסביבה, אבל כביסה בטמפרטורה נמוכה יכולה להשאיר לא מעט ריח רע. ככל שהטמפרטורה יותר גבוהה כך הבקטריות יעלמו יותר בקלות, אחרת הן עלולות להצטבר על הבגדים. הפיתרון הפשוט הוא פשוט להריץ "תוכנית ניקוי עצמי של המכונה" פעם בחודש והריח אמור להיעלם.

בגדים מסריחים במכונת הכביסה. Stock-Asso, ShutterStock
אז למה המכונה מסריחה?/ShutterStock, Stock-Asso

2. סוגר דלת מלוכלך- אם אתם לא מנקים את האטם של דלת המכונה שלכם הוא יכול לצבור ריח מאוד משמעותי אחרי תקופה מסוימת. מלבד הריח, הסוגר עשוי להאט את זרימת המים והתוצאה תהיה הצטברות עובש. כדי לפתור את זה, פשוט נגבו את פנים הסוגר, ותבדקו שלא פספסתם שום נקודה. אם יש עובש, שפשפו אותו עם מברשת וחומר ניקוי ייעודי עד שייעלם.

3. בעיה במערכת הניקוז - כשהמכונה לא מנקזת את המים כמו שצריך מהר מאוד יופץ ריח רע. המים שנשארו במכונה יובילו להצטברות עובש, זוהמה ובקטריות. נסו לנקז בעצמכם את המים אם המכונה לא עושה את העבודה. ברגע שעשיתם את זה, נקו את המכונה כמו שצריך כדי להיפטר מהבקטריות שהצטברו.

4. יותר מדי מרכך - זה נשמע טיפשי, אבל שימוש יתר במרכך כביסה אומר שהרוב נשאר במכונה. התוצאה המהירה היא עובש וריח לא טוב. אתם יכולים לנקות את מגירת המרכך בכל יום או פשוט לא להשתמש ביותר מדי מרכך - כף אן שתיים יספיקו בהחלט.

5. תוף לח - התוף של המכונה נרטב באופן הגיוני, אבל אם הוא עובד יותר מדי הוא יצבור ריח וזה יכול להשפיע גם על הבגדים. כדי לפתור את הבעיה הזאת, הוציאו את הבגדים כמה שיותר מהר אחרי שהמכונה מסיימת לעבוד, במקום להשאיר אותם שם במשך הלילה. אם אתם לא יכולים, פיתחו את הדלת של המכונה כדי שאוויר ייכנס פנימה.

6. המכונה עובדת טוב - עוד סיבה מוזרה למכונת כביסה מסריחה היא שהמכונה מנקה את הבגדים טוב, אבל היא נשארת עם הריח. במצב הזה הלכלוך יצא מהבגדים אבל לא נשטף כמו שצריך. הריצו את המכונה במצב ניקוי עצמי או שיטפו אותה עם מים חמים אחרי שהוצאתם את הבגדים כדי להעלים את הריח. אפשר להוסיף גם קריסטלים של סודה לכביסה ישירות לתוך התוף לפני שאתם מתחילים את הפעולה כדי להתגבר על הסירחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully