וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 טעויות שכולם עושים בניקיון הבית שבגללן הוא יותר מגעיל

17.8.2022 / 0:02

כולם רוצים שהבית שלהם יהיה נקי כמה שיותר - לכן גורו ניקיון חשפה ברשת שש טעויות שאנחנו עושים בזמן ניקיון הבית שלמעשה גורמות ליותר לכלוך וגם הסבירה כיצד יש להימנע מהן. צפו והפנימו

שש טעויות שאתם עושים כשאתם מנקים את הבית/@vanesamaro91

כולנו רוצים לנקות את הבית שלנו בצורה כמה שיותר יסודית כדי לגור בסביבה כמה שיותר נקייה. אבל מה לעשות, לא כולנו מומחים ומנקים את הבית כמו שצריך, גם אם הכוונה היא לעשות כך. לפעמים אנחנו מנקים בצורה כזו שלמעשה רק גורמת נזק ויותר לכלוך. ונסה אמארו, "גורו לניקיון" שיש לה מעל ל-5 מיליון עוקבים בטיקטוק, שם היא קוראת לעצמה "מלכת הניקיון של טיקטוק" שיתפה כמה טעויות נפוצות שאנחנו עושים בניקיון ונתנה שישה טיפים שאולי יחסכו לכם טעויות ויעזרו לכם לנקות טוב יותר את הבית.

טעות אחת נפוצה שרובנו עושים לטענתה היא שאנחנו מרוקנים ומחליפים את השקית של הזבל אבל לא מנקים את הפח עצמו. ונסה ממליצה לנקות את הפח עם מטלית ולהעביר בו ניגוב בכל פעם כשאנחנו מוציאים את השקית המלאה: "זה לא לוקח יותר משתי דקות".

גיף זבובים חגים מעל פח אשפה. Giphy
מישהו מכם מנקה את הפח עצמו?/Giphy

טעות נוספת היא שימוש במברשת נוצות לניקוי אבק, וממליצה במקום זאת להשתמש במוט לניקוי אבק מיקרופייבר. זה אולי נראה טוב בסרטים, נעים קליל ופשוט, אבל ניקוי אבק עם מברשת נוצות רק מעביר אבק ממשטח אחד לשני. במקום זאת, בחרו לנקות באמצעות מטלית או מוט מיקרופייבר או מטלית אבק אלקטרוסטטי. חשוב מאוד- כדי להבטיח שהמטליות ימשיכו לאסוף אבק יש לשטוף ולהחליף אותן כשהן מתלכלכות.

הטעות השלישית שהיא מזהירה ממנה היא שאנחנו שוכחים לנקות דברים כמו המתגים של התאורה או את השלטים בבית. "גם אותם צריך לנגב מדי פעם".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

אחד המקומות הכי מטונפים בבית הוא חדר השירותים. היא מסבירה ש"זו טעות לחשוב שחדר האמבטיה/השירותים נקי אחרי ניקיון רגיל, משום שאם נשתמש באור אולטרה סגול מיוחד, נצליח לגלות הרבה מאוד לכלוך שנמצא בכל מקום. היא הדגימה בעצמה בעזרת פנס מיוחד איתו היא האירה את פינות חדר השירותים והראתה כמה לכלוך "מסתתר" שם. היא לא פירטה כיצד יש לנקות בצורה יסודית את השירותים, אבל אנחנו דואגים לכם ולכן נגלה לכם שהסוד הוא - קצף גילוח.

לאחר מכן, ונסה המליצה לצופים שלה לקפל את שקיות הפלסטיק הרב שימושיות ולשים אותן במתקנים המשולשים הייעודיים לכך. היא הראתה כמה שקית פלסטיק מטונפת בפנים ולכן יש לקפל אותה כדי שלא ייכנס הלכלוך.

הטיפ האחרון שלה היה לנקות גם את הראש של המגב המיוחד לניקוי רצפות. אם אתם נותנים לו לצבור לכלוך, יהיה לכם קשה לנקות איתו את הבית וכשתשתמשו בו שוב הוא בעצם רק יטנף לכם את הרצפה עוד יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully